26 Φεβ 2015

Μέτρα για την προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων στα ελληνικά λιμάνια



« Ο κλάδος της κρουαζιέρας έχει μεγάλη ιστορία και ο Φορέας που την εκπροσωπούσε και πρωτοϊδρύθηκε το 1921 και που βρίσκεται σήμερα με νέα μορφή και Διοίκηση, είναι αποφασισμένος να συνεχίσει απερίσπαστα το έργο,....
...αποκλειστικά στον κλάδο αυτόν της τουριστικής ναυτιλίας, τον οποίον εκπροσωπεί σε όλη την ευρεία του έκταση, προκειμένου να μπορέσει να τον αναπτύξει και να τον φτάσει ει δυνατόν, στα αξιοζήλευτα επίπεδα του παρελθόντος» επεσήμανε στην ομιλία του ο  πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας  Θεόδωρος Κόντες ο οποίος στη συνέχεια αναφέρθηκε στις κινήσεις που πρέπει να γίνουν για την προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων στα ελληνικά λιμάνια:
«Η προσέλκυση των κρουαζιεροπλοίων στους Ελληνικούς λιμένες και η περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου αυτού, δεν εξαρτάται μόνο από τη Νομοθετική ρύθμιση που έγινε για το cabotage, αλλά και από άλλους παράγοντες, όπως για παράδειγμα:
i.    Την εσωτερική κατάσταση από πλευράς εργασιακής ειρήνης στους λιμένας, καθώς και στον παράγοντα ασφάλεια – security.
ii.  Τη σταθερή πολιτική που σχετίζεται με την τουριστική ναυτιλία και τον τουρισμό γενικότερα.
iii.    Τις υποδομές στους λιμένες και τα αεροδρόμια, που θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν άνετα και με ασφάλεια τα κρουαζιερόπλοια και τους με αυτά μεταφερομένους επιβάτες – τουρίστες.
iv.    Το δίκτυο αεροπορικών απ’ ευθείας συνδέσεων με μακρινές χώρες – υπερατλαντικές πτήσεις.
v.  Την τιμολογιακή πολιτική των λιμένων για όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες, καθώς και αυτή που αφορά τα αεροδρόμια, ώστε να καθορίζονται τα τέλη σε λογικά επίπεδα, για να υπάρχει και το κίνητρο προσέλκυσης των πλοίων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.