O πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΗ ΑΕ, Ι.Μπρας |
Αύξηση
τζίρου παρουσίασε ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου Α.Ε. για το 2014
ενώ έχει ενισχύσει τα δύο τελευταία χρόνια και τη ρευστότητά του. Από
την συνολική εικόνα των οικονομικών στοιχείων του ΟΛΗ προκύπτει ότι για την
περίοδο 2011-2014, υπήρξε αύξηση κερδών 198%.
Πιο συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών για το
οικονομικό ανήλθε στα 6.206.000 ευρω για το 2014 έναντι 6.186.334 ευρώ για το έτος
2013 και 5.777.896 το 2012.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και καθαρών αποσβέσεων ανήλθαν στα 1.800.000 εκατ. το 2014 έναντι 2.687.670 το 2013 και 1.318.768 το 2012.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους ανήλθαν στα 1.088.000 ευρώ για το 2014 έναντι σε 1.666.676για
το 2013 και 845.102 για το 2012.
Η διανομή μερίσματος ανήλθε στα 361.760 ευρώ για το 2014 έναντι 554.169,70 για το 2013 και 280.996,32 για το 2012.
Επίσης τα λειτουργικά έξοδα του Οργανισμού
μειώθηκαν 20% κατά μέσο όρο ενώ έχει σημειωθεί αύξηση των ταμειακών διαθεσίμων
του κατά 174,5% ξεπερνώντας σήμερα τα 6
εκ.
Τα παραπάνω αποτελέσματα επιτεύχθηκαν παρά την
μείωση του τζίρου λόγω της οικονομικής κρίσης, κατά 16,2% από 7,4 εκ. σε 6,2 εκ.
«Είναι προφανές, ότι τα παραπάνω αποτελέσματα
αποδεικνύουν τόσο την χρηστή διαχείριση από την διοίκηση του Οργανισμού όσο και
την στοχευμένη αναπτυξιακή στρατηγική που υλοποιείται, σε απόλυτη σύμπνοια με
το προσωπικό του Οργανισμού και τους τοπικούς φορείς» επισημαίνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Ιωάννης
Μπρας.
Παράλληλα, ο ΟΛΗ, σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού
«έχει επιτύχει την συμμετοχή του σε σημαντικά συγχρηματοδοτούμενα ευρωπαϊκά
προγράμματα τα οποία βελτιώνουν τα διαθέσιμα σχέδια & τον εξοπλισμό
ασφάλειας, αλλά και τον εισάγουν στον χώρο των ευφυών συστημάτων
μεταφορών. Πιο συγκεκριμένα:
· Το
έργο “Risk Assessment Analysis on Offshore Platforms in South East Mediterranean” (RAOP-MED), προϋπολογισμού 89.846,86 ευρώ με συγχρηματοδότηση από το Διακρατικό Πρόγραμμα "Μεσογειακός Χώρος MED 2007-2013"
κατά 75% και από εθνικούς Πόρους κατά 25%. Στόχος τους έργου είναι η επισταμένη
μελέτη των παραγόντων κινδύνου -με έμφαση στους περιβαλλοντικούς- που δύνανται
να αναπτυχθούν σε υπεράκτιες εγκαταστάσεις εξόρυξης στην περιοχή της
Νοτιο-Ανατολικής Μεσογείου. Έμφαση δίνεται στην εκτίμηση των παραγόντων
κινδύνου και στην αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης που μπορεί να προκληθούν
από τις εργασίες σε υποθαλάσσιες πλατφόρμες εξόρυξης.
· Το έργο «Ολοκληρωμένη Ανάπτυξη και
Εγκατάσταση Συστημάτων Ασφαλείας στον ΟΛΗ», προϋπολογισμού 2.036.650 ευρώ
με συγχρηματοδότηση κατά 100% από το
πρόγραμμα “ΠΕΠ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΝΗΣΩΝ ΑΙΓΑΙΟΥ
2007-2013” (ΕΣΠΑ). Στόχος του έργου είναι η πλήρης εφαρμογή του Διεθνούς Κανονισμού
Ασφάλειας Πλοίων & Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ISPS), στο λιμάνι του Ηρακλείου.
·
Το έργο «Ενοποιημένη Πλατφόρμα Συστημάτων
Ασφαλείας, Πληροφόρησης και Προσβασιμότητας για Έξυπνες και Συνδυασμένες
Θαλάσσιες Μεταφορές» (ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ), προϋπολογισμού € 439.990 ευρώ με συγχρηματοδότηση
κατά 80% από το Πρόγραμμα Εδαφικής
Συνεργασίας «Ελλάδα – Κύπρος 2007 – 2013» και κατά 20% από εθνικούς πόρους.
Στόχος του έργου είναι αφορά στη δημιουργία και αξιολόγηση
ενιαίας μεθοδολογίας σχεδιασμού και ανάπτυξης συστημάτων ευφυών μεταφορών για
βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της ασφάλειας των αλυσίδων τροφοδότησης
και διακίνησης μέσω λιμανιών.
·
Το
έργο «Ασφαλές Διασυνοριακό Λιμενικό Σύστημα» (SAFEPORT), προϋπολογισμού 439.500 ευρώ, με χρηματοδότηση κατά 80% από το Πρόγραμμα Εδαφικής Συνεργασίας «Ελλάδα – Κύπρος 2007 – 2013» και
κατά 20% από εθνικούς πόρους. Στόχος του έργου είναι η βελτίωση της
προσπελασιμότητας των περιοχών ευθύνης του ΟΛΗ, καθώς και στην προώθηση της
τοπικής ανάπτυξης μέσα από την υιοθέτηση των αρχών ασφάλειας (security /
safety) στις λιμενικές υποδομές, οι οποίες αποτελούν βασικές παραμέτρους για
την ανάπτυξη της κρουαζιέρας.
·
Το
έργο "Mediterranean Decision Support System for Marine Safety (MEDESS-4MS)", προϋπολογισμού 283.278 ευρώ με συγχρηματοδότηση από το Διακρατικό Πρόγραμμα "Μεσογειακός Χώρος MED 2007-2013"
κατά 75% και από εθνικούς Πόρους κατά 25%. Στόχος του έργου είναι ενίσχυση της
τεχνογνωσίας του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου σε θέματα πρόληψης θαλάσσιας
ρύπανσης, την εμπεριστατωμένη καταγραφή και παρακολούθηση των περιστατικών
ρύπανσης από θαλάσσιες δραστηριότητες και την εν γένει απόκτηση τεχνογνωσίας σε
θέματα οργάνωσης, παρακολούθησης, εποπτείας και αντιμετώπισης περιστατικών με
σύγχρονα μέσα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.