Το Τόκιο σχεδιάζει να δαπανήσει περίπου περίπου 330 εκατ. δολ. για να
αυξήσει τη χρήση της ενέργειας υδρογόνου στη χώρα, εν όψει των
Ολυμπιακών Αγώνων του 2020.
Το έργο αυτό βέβαια δεν σχετίζεται μόνο με τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Σύμφωνα με ανώτερους αξιωματούχους από τη Μητροπολιτική κυβέρνηση του
Τόκιο, ο στόχος είναι να προωθηθεί η χρήση των ανανεώσιμων πηγών
ενέργειας υδρογόνου στην Ιαπωνία.
Το σχέδιο ξεκίνησε όταν η αυτοκινητοβιομηχανία Toyota ανακοίνωσε την έναρξη του πρώτου οχήματος κυψελών καυσίμου υδρογόνου.
Μέχρι το έτος 2020, το Τόκιο ελπίζει ότι θα υπάρξουν 6.000 οχήματα
κυψελών καυσίμου στο δρόμο, καθώς οι καταναλωτές αγοράζουν αυτοκίνητα
από την Toyota και τη Honda.
Το ποσό της χρηματοδότησης θα χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία 35
σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου κοντά στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις για
να προμηθεύει τα οχήματα με καύσιμο. Επιπλέον, η πόλη περιμένει να έχει
100 λεωφορεία με κυψέλες καυσίμου που θα λειτουργούν μέχρι εκείνη τη
στιγμή, βοηθώντας τη μεταφορά των αθλητών μεταξύ των Ολυμπιακών
εγκαταστάσεων.
Μέχρι το έτος 2025, ο στόχος του Τόκιο είναι να έχει 100.000
επιβατικά οχήματα υδρογόνου στο δρόμο, μαζί με 80 σταθμούς ανεφοδιασμού,
βοηθώντας να ανοίξει ο δρόμος για μια «κοινωνία υδρογόνου».
Τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου τροφοδοτούνται από την
ηλεκτρική ενέργεια που δημιουργείται από τον συνδυασμό του υδρογόνου
στην κυψέλη καυσίμου και οξυγόνου από τον αέρα. Οι δεξαμενές πρέπει να
ξαναγεμίζουν κάθε 300 μίλια και είναι σε θέση να «προμηθεύουν αρκετή
ενέργεια οικιακού ρεύματος πρώτης ανάγκης σε ένα μέσο σπίτι μέχρι και
μια εβδομάδα», σύμφωνα με στελέχη της Toyota. Στην πραγματικότητα, το
2016 το Toyota Mirai θα έχει υποδοχή ρεύματος που θα συνδέεται με ένα
αντίστοιχο σταθμό ενέργειας, ικανό να παράγει 150 κιλοβατώρες ενέργειας.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.