Οι
Έλληνες εφοπλιστές, οι επενδυτικές επιλογές των οποίων παρακολουθούνται
“στενά”, φρόντισαν να δαπανήσουν το ποσό ρεκόρ των 1,8 δισ. δολαρίων για
την αγορά 11 νέων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG),
όπως αναφέρει δημοσίευμα της “Wall Street Journal”.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα οι εφοπλιστές στοιχηματίζουν ότι η πτώση στην τιμή ενέργειας θα ενισχύσει τη ζήτηση για τέτοιου είδους πλοία, καθώς οι ευρωπαϊκές χώρες προσπαθούν να απεξαρτηθούν ενεργειακά από τους ρωσικούς αγωγούς μεταφοράς ενέργειας. Επίσης και οι ΗΠΑ αναμένεται ότι θα ξεκινήσουν να εξάγουν LNG το 2018.
Τα πλοία μεταφοράς LNG, κόστους περίπου 200 εκατ. δολαρίων έκαστο, έχουν τριπλάσια τιμή από άλλα πλοία ανάλογου μεγέθους. Όμως συνήθως τα συμβόλαια που κλείνουν οι ιδιοκτήτες τους είναι διάρκειας 10 ετών και ως εκ τούτου τους προσφέρουν υψηλά κέρδη.
Σύμφωνα με την “WSJ” οι Έλληνες εφοπλιστές είναι οι “κυρίαρχοι των θαλασσών”,καθώς έχουν στην κατοχή τους το 12% όλων των πλοίων που βρίσκονται στη θάλασσα και κατατάσσονται δεύτεροι, μετά τους Ιάπωνες με 12% των πλοίων μεταφοράς LNG. Ήταν μεταξύ των πρώτων που στράφηκαν στην αγορά LNG την περασμένη 10ετία, ενώ ο συνδυασμός παγκόσμιας ζήτησης για καθαρότερες πηγές ενέργειας αλλά και φυσικών καταστροφών λειτούργησε υπέρ τους.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα οι εφοπλιστές στοιχηματίζουν ότι η πτώση στην τιμή ενέργειας θα ενισχύσει τη ζήτηση για τέτοιου είδους πλοία, καθώς οι ευρωπαϊκές χώρες προσπαθούν να απεξαρτηθούν ενεργειακά από τους ρωσικούς αγωγούς μεταφοράς ενέργειας. Επίσης και οι ΗΠΑ αναμένεται ότι θα ξεκινήσουν να εξάγουν LNG το 2018.
Τα πλοία μεταφοράς LNG, κόστους περίπου 200 εκατ. δολαρίων έκαστο, έχουν τριπλάσια τιμή από άλλα πλοία ανάλογου μεγέθους. Όμως συνήθως τα συμβόλαια που κλείνουν οι ιδιοκτήτες τους είναι διάρκειας 10 ετών και ως εκ τούτου τους προσφέρουν υψηλά κέρδη.
Σύμφωνα με την “WSJ” οι Έλληνες εφοπλιστές είναι οι “κυρίαρχοι των θαλασσών”,καθώς έχουν στην κατοχή τους το 12% όλων των πλοίων που βρίσκονται στη θάλασσα και κατατάσσονται δεύτεροι, μετά τους Ιάπωνες με 12% των πλοίων μεταφοράς LNG. Ήταν μεταξύ των πρώτων που στράφηκαν στην αγορά LNG την περασμένη 10ετία, ενώ ο συνδυασμός παγκόσμιας ζήτησης για καθαρότερες πηγές ενέργειας αλλά και φυσικών καταστροφών λειτούργησε υπέρ τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.