Την 13η
Νοεμβρίου 2014, δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (τεύχος Α’
245) το Προεδρικό Διάταγμα 163/2014, με το οποίο ενσωματώθηκε στην
ελληνική έννομη τάξη η Απόφαση Α.1004 (25)/Rev.1 της 25ης Συνέλευσης της
Ολομέλειας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), τροποποιώντας τη
Διεθνή Σύμβαση «Περί των Διεθνών Κανονισμών προς Αποφυγήν Συγκρούσεως εν
θαλάσση, 1972». Με το εν λόγω Προεδρικό Διάταγμα επιτυγχάνεται η
προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της εν λόγω
Απόφασης, υιοθετώντας μια σειρά από τροποποιήσεις τεχνικής φύσεως, οι
οποίες αφορούν σε Σήματα Κινδύνου που χρησιμοποιούν τα πλοία που
βρίσκονται σε κίνδυνο και χρήζουν βοηθείας. Με τον τρόπο αυτό,
επιδιώκεται η πληρέστερη συμμόρφωση με το διεθνές δίκαιο αλλά και τους
κανονισμούς που διασφαλίζουν την ασφαλή ναυσιπλοΐα στα εθνικά χωρικά
ύδατα.
*****
Την 20η
Νοεμβρίου 2014 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (τεύχος Α’
250) το Προεδρικό Διάταγμα 166/2014, με το οποίο ενσωματώθηκε στην
ελληνική έννομη τάξη η Οδηγία 2013/38/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και
του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τροποποιώντας το Προεδρικό
Διάταγμα 16/2011 «Έλεγχος των πλοίων από το κράτος λιμένα» (Α’ 36). Με
το υπόψη Προεδρικό Διάταγμα, μεταξύ άλλων, επιτυγχάνεται η συμπερίληψη
των διατάξεων της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας 2006 (MLC 2006), καθώς και
των πιστοποιητικών τα οποία προβλέπονται σε αυτήν, στο αντικείμενο των
ελέγχων πλοίων υπό ξένη σημαία που καταπλέουν σε ελληνικούς λιμένες και
αγκυροβόλια, από την Αρμόδια Αρχή του κράτους λιμένα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.