23 Μαρ 2018

Επιστολή Μιχ.Λάμπρου για τα 94 χρόνια της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ




 Με αφορμή τη συμπλήρωση 94 χρόνων από την ίδρυση της Ναυτεμπορικής, ο Μιχάλης Λάμπρος Γενικός Διευθυντής MAJESTIC INTERNATIONAL CRUISES INC. έστειλε την ακόλουθη επιστολή στη διεύθυνση της εφημερίδας.
Ακολουθεί η επιστολή: 




Κύριον                                                                                                            9 Μαρτίου 2018
Χρήστον Δόγα,
Διευθυντήν
Εφημερίδας Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Αθήνα

Αγαπητέ κύριε Δόγα,

Διάβασα με ικανοποίηση αλλά και με έκπληξη την ανακοίνωση στην πρώτη σελίδα της έγκριτης εφημερίδας Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ για τη συμπλήρωση 94 ετών αδιάλειπτης παρουσίας στον Ελληνικό ημερήσιο Τύπο.

Γιορτάζω κι εγώ μαζί με όλο το άξιο εκδοτικό Διοικητικό και Διευθυντικό προσωπικό σας, και θέλω να εκφράσω σε όλους σας τις θερμές μου ευχαριστίες για την άψογη καθημερινή μας ενημέρωση και τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια για τις εύστοχες και πεντακάθαρες θέσεις της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ σε όλα τα φλεγόμενα θέματα που αφορούν στον εμπορικό, βιομηχανικό, πολιτικό, διπλωματικό και όλους τους κλάδους της καθημερινής ζωής της χώρας μας.

Άφησα τελευταίο τον ναυτιλιακό κλάδο ο οποίος όπως γνωρίζετε αποτελεί την δική μου οικογένεια.

Επιτρέψατέ μου να αναφερθώ με λίγα λόγια στην προσωπική μου εμπειρία και γνωριμία με τη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ η οποία χρονολογείται από τον Ιανουάριο του έτους 1960.

Θυμάμαι έντονα όταν ξεκίνησα τη ναυτιλιακή σταδιοδρομία μου στην εταιρεία ΧΑΝΔΡΗ, το πρώτο φύλλο ημερήσιας εφημερίδας που μου έδωσε να μελετήσω ο αείμνηστος Διευθυντής μου Γεώργιος Χανδρής ήταν της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ.

Από την πρώτη στιγμή της γνωριμίας μου με την εφημερίδα, αισθάνθηκα έναν ιδιαίτερο δεσμό συμπάθειας, ο οποίος όπως γνωρίζετε τα αμέσως επόμενα χρόνια της δεκαετίας του 1960 και μέχρι σήμερα, εξελίχθηκε στο πιο φιλόξενο για μένα βήμα μέσω του οποίου ανέφερα και εξακολουθώ να αναφέρω ελεύθερα τις προσωπικές μου απόψεις για τα μύρια θέματα και προβλήματα που απασχολούσαν και εξακολουθούν να απασχολούν την μεγάλη οικογένεια της Ελληνικής και της Ελληνόκτητης ναυτιλίας με κορωνίδα της δραστηριότητάς μου τον τομέα της Κρουαζιέρας.

Όλες αυτές οι δεκαετίες θερμής φιλοξενίας των απόψεών μου μέσα από τις στήλες της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ με έδεσαν ψυχικά με την εφημερίδα μας, αλλά κυρίως με τους ναυτιλιακούς συντάκτες σε ολόκληρη την διαδρομή μου στην Ακτή Μιαούλη, η οποία αισίως τη φετινή χρονιά συμπληρώνει 58 έτη.

Θα μπορούσα να γράφω ολόκληρες ώρες για τις προσωπικές μου εμπειρίες και την άψογη ενημέρωσή μου όλα αυτά τα χρόνια που πέρασαν με την έντονη παρουσία της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ, αλλά προτιμώ να μην σας κουράσω άλλο.

Θέλω και πάλι να εκφράσω σε εσάς, τους έγκριτους συντάκτες του ναυτιλιακού και τουριστικού ρεπορτάζ, αλλά και σε όλο το προσωπικό της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ τις πιο θερμές μου ευχαριστίες για όλα τα χρόνια που περάσαμε μαζί, και να σας συγχαρώ όλους σας για το ανεκτίμητο έργο που προσφέρετε στον Ελληνικό ημερήσιο Τύπο, το οποίο είμαι βέβαιος ότι θα συνεχίσετε με τον ίδιο ζήλο και την ίδια επιτυχία.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ κύριε Δόγα ήταν, είναι και θα είναι καταδικασμένη σε επιτυχίες στον ημερήσιο Τύπο.

Με εκτίμηση,

Μιχάλης Λάμπρος
Γενικός Διευθυντής
MAJESTIC INTERNATIONAL CRUISES INC.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.