Δυναμική είσοδο στην αγορά της μεταφοράς υγροποιημένου αερίου κάνει ο
Βαγγέλης Μαρινάκης μέσω της νέα εταιρεία του ναυτιλιακού του Ομίλου την
Capital Gas. Πιο συγκεριμένα ο Έλληνας πλοιοκτήτης υπέγραψε "επιστολή
προθέσεων" - letter of intend, με τα ναυπηγεία της Hyundai Heavy
Industries, για τη ναυπήγηση μέχρι και 10 LNG carriers. Η συνολική αξία
του ναυπηγικού προγράμματος υπλογίζετια ότι θα ανέλθει στα δύο
δισεκταομμύρια δολάρια.
Η συμφωνία προβλέπει σε πρώτο στάδιο τη ναυπήγηση τεσσάρων πλοίων
μεταφορικής ικανότητας 170.000 με 180.000 cbm τα οποία θα παραδοθούν το
2020 και το 2021. Περιλαμβάνει επίσης άλλες δύο option για τη ναυπήγηση
3+3 πλοίων. Το κόστος για την κατασκευή κάθε πλοίου υπολογίζεται από
τους διεθνείς ναυλομεσιτικούς οίκους στα 184 εκατ. δολάρια.
Τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες πλοιοκτήτες επενδύουν τεράστια
κεφάλαια στην αγορά αυτή όπου έχουν αρχίσει να κυριαρχούν. Ξεχωρίζουν οι
Γιάννης Αγγελικούσης (Maran Gas), Πήτερ Λιβανός (Gas Log) και Γιώργος
Προκοπίου (Dynagas), Ντίνος Μαρτίνος (Thenamaris)) , o Γιώργος Οικονόμου
(Cardif Μarine), ο όμιλος Τσάκου, η Άννα Αγγελικούση (Alpha tankers),
και ο Ανδρέας Μαρτίνος (Minerva Marine).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.