Δυναμικά αναπτύσσεται η Cosco στην
κρουαζιέρα πιστοποιώντας την ολοένα και μεγαλύτερη πίτα που καταλαμβάνει η Κίνα
στον κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού.
Η νέα κοινοπραξία στην κρουαζιέρα της CoscoCS αναζητά
από τα μέσα του καλοκαιριού να αγοράσει από
πέντε έως οκτώ κρουαζιερόπλοια τα οποία
θα εντάξει σε κρουαζιέρες στη Νότια Κινεζική Θάλασσα.
Τα πλοία θα τα διαχειρίζεται η εταιρεία Sanya
International
Cruise Development, στην οποία ιδιοκτήτες είναι η CoscoCS, η China National Travel Service και
η China Communications Construction.
Η εταιρεία σχεδιάζει την κατασκευή τεσσάρων τερματικών κρουαζιέρας στο νησί Χαϊνάν, που αποκαλείται η «Χαβάη της Κίνας», και το οποίο η κινεζική κυβέρνηση θέλει να μετατρέψει σε διεθνή τουριστικό προορισμό
έως το 2020. Νησί με έκταση 34.000 τετραγωνικών χιλιομέτρων όσο και του
Βελγίου. Είναι το μεγαλύτερο από τα νησιά που ανήκουν στην Κίνα.
«Η Ασία
είναι ένας από αυτούς και ήδη η ανάπτυξη είναι ιδιαίτερα έντονη και οι
επενδύσεις σε λιμάνια, πλοία και όχι μόνο ιδιαίτερα υψηλές. Ανάπτυξη 20 %
περίπου ετησίως της κρουαζιέρας στην περιοχή αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντικό
νούμερο αλλά και οι υψηλές απαιτήσεις standards για κρουαζιερόπλοια νέας
γενναίας και μέχρι ηλικίας 10 ετών δίνει μια άλλη εικόνα στον κόσμο
αυτόν» επισημαίνει ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων
Ναυτιλίας, Θεόδωρος Κόντες:
«Έτσι
λοιπόν υπολογίζουμε ότι 10 νέα πλοία ετησίως θα οδεύουν προς την Ασία για να
εξυπηρετούν τις ανάγκες του τουρισμού. Η Μεσόγειος βέβαια ελπίζουμε να
διατηρήσει το ενδιαφέρον των πελατών λόγω των ιστορικών μνημείων, κουλτούρας,
αλλά και το ευχάριστο κλίμα με τις καταγάλανες θάλασσες, αλλά θα πρέπει να
υποστηριχθεί ο κλάδος του θαλασσίου τουρισμού με κάθε τρόπο για να περάσουμε
όσο είναι δυνατόν ανώδυνα τα επόμενα δύσκολα χρόνια λόγω των γεγονότων που μας
περιβάλλουν».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.