Κλαυσίγελος
για την ελληνική ακτοπλοία. Η επιστροφή των
εταιρειών του κλάδου στην κερδοφορία, μετά από πέντε συνεχόμενα χρόνια, έφερε χαμόγελα. Όμως η κερδοφορία οφείλεται στη χαμηλή τιμή του πετρελαίου και όχι στην τουριστική κίνηση η οποία
μειώνεται.
Την ίδια
ώρα, οι συγχωνεύσεις φαίνεται ότι θα
αποτελέσουν τη βασική επιλογή γι να ανταπεξέλθουν οι επιχειρήσεις στον έντονο
ανταγωνισμό από τις αεροπορικές εταιρείες με το φθηνό εισιτήριο. Και εν μέσω εξελίξεων, οι μεγάλες εταιρείες από πέντε μειώθηκαν σε
τέσσερις μετά την αποχώρηση της ΝΕΛ.
Την πλήρη ακτινογραφία του κλάδου
έκανε η εταιρεία χρηματοοικονομικών συμβούλων XRTC συμβάλλοντας στην αποκωδικοποίηση
της επόμενης ημέρας για την ελληνική ακτοπλοία η οποία αποτελεί κομβικής αλλά
και εθνικής σημασίας κλάδο για την πολυνησιακή Ελλάδα.
Σε κάθε περίπτωση το ανησυχητικό
είναι ότι ο κίνδυνος της χρεοκοπίας παραμένει σοβαρός: «Παρά το γεγονός της
σημαντικής διόρθωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων πρέπει να τονισθεί ότι η
χαμηλή ρευστότητα σε συνδυασμό με τις αδυναμίες εξεύρεσης κεφαλαίων αποτελούν
τους κύριους κινδύνους που συντηρούν τον κίνδυνο χρεοκοπίας» επισημαίνει η XRTC.
Το βλέμμα είναι πλέον στραμμένο στην «πιθανότητα
εισροής νέων κεφαλαίων μέσω επενδυτικών ομίλων ή άλλων ευρωπαϊκών εταιρειών».
Αναδημοσίευση Πρώτο ΘΕΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.