19 Νοε 2015

Scrap: Η αγορά επέστρεψε στην συνηθισµένη απραξία

Ανάλυση
G.Moundreas SA

 Μετά την αναλαµπή της προηγούµενης εβδοµάδας όπου πραγµατοποιήθηκαν κάποιες πράξεις, κυρίως από το Μπαγκλαντές, η αγορά επέστρεψε στην συνηθισµένη απραξία που επικρατεί τους τελευταίους µήνες.
Η αντίληψη που επικρατεί στην αγορά συνεχίζει και είναι ότι αν µε κάποιο τρόπο δεν αντιµετωπιστεί το «πρόβληµα» των φθηνών εισαγωγών από την Κίνα ή αγορά δεν θα παρουσιάσει ιδιαίτερη βελτίωση σε επίπεδα τιµών αφαιρώντας έτσι το κίνητρο από τους πλοιοκτήτες να προβούν σε διαλύσεις. Η Ινδία, την προηγούµενη εβδοµάδα ήταν κλειστή λόγω των αργιών του Diwali ενώ για το επόµενο διάστηµα µέχρι το τέλος του έτους ενδεχοµένως να την δούµε να δραστηριοποιείται και πάλι ύστερα από µεγάλο διάστηµα εκτός, σε µία προσπάθεια να κάνει «µουαγιέν» στη µέση τιµή κτήσης από αγορές που έκανε τους προηγούµενους µήνες. Το Μπαγκλαντές, είναι η µόνη αγορά που είναι ενεργή, καθώς ύστερα από τις αγορές που έκανε κυρίως σε Panamax Containers και Capes τώρα έχει επικεντρωθεί στα Panamax Bulkers καθώς αυτή τη στιγµή βρίσκεται σε διαπραγµατεύσεις για να κλείσει µερικά από αυτά παρά το γεγονός ότι την προηγούµενη εβδοµάδα οι εισαγωγές σιδήρου από την Κίνα επηρέασαν πτωτικά τις τιµές του σιδήρου κατά $ 10 LDT. Το Πακιστάν, έχει αρχίσει και πιέζει µέσω του Οργανισµού Pakistan Shipbrokers Association (PSBA) για την επιβολή φόρου στις Κινεζικές εισαγωγές µε αποτέλεσµα οι End Buyers να βγαίνουν δειλά – δειλά στην αγορά και ενδεχοµένως να υπάρξει κάποια κινητικότητα το επόµενο διάστηµα. Η Κίνα, συνεχίζει και κάνει αυτό που κάνει καλά, δηλαδή την επιχορήγηση των κρατικών της εταιρειών. Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε σχεδόν µηδενικός µε µόνο 2 Ro-Ro και ένα Panamax Bulker να έχουν οδηγηθεί προς διάλυση. Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής: ✏ Ινδία: Από $ 290 - $ 320 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Πακιστάν: Από $ 300 - $ 330 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Μπαγκλαντές: Από $ 305 - $ 335 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα ✏ Κίνα: Από $ 125 - $ 145 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.