26 Νοε 2015

Αβεβαιότητα στην αγορά των διαλύσεων

Η αβεβαιότητα συνεχίζει και διακατέχει την αγορά των διαλύσεων, µε τις τιµές να δείχνουν ότι ενδεχοµένως να παρουσιάσουν περεταίρω µείωση, ιδιαίτερα αν δεν ληφθούν τα για αρκετά µεγάλο διάστηµα πολυσυζητηµένα µέτρα που θα βάλουν φρένο στις εισαγωγές φθηνού σιδήρου από την Κίνα.
Παράλληλα η ναυλαγορά στα Containers και στα Bulkers έχει φθάσει σε τόσο χαµηλά σηµεία που και αυτός είναι ένας πρόσθετος λόγος όπου µπορεί να δούµε τις τιµές των διαλύσεων να µειώνονται περισσότερο καθώς η προσφορά θα είναι µεγαλύτερη από τη ζήτηση. Η Ινδία, δεν έχει καταφέρει ακόµη να µπει στην αγορά καθώς εκτός από την τεράστια δυσκολία που αντιµετωπίζουν οι End Buyers να εξασφαλίσουν χρηµατοδότηση, δηλαδή να ανοίξουν LCs, δεν δείχνουν και την διάθεση να αρχίσουν να δραστηριοποιούνται λόγω της αστάθειας της αγοράς και τον φόβο για πτώση των τιµών, ενώ η ρουπία έπεσε στις 66 προς το δολάριο. Το Μπαγκλαντές, έχοντας καλύψει τις ανάγκες του από τις αγορές που έκανε τον τελευταίο µήνα, αρχίζει και αποσύρεται από την αγορά καθώς παράλληλα την τελευταία εβδοµάδα είδε και το νόµισµα του (Taka) να υποτιµάται έναντι του δολαρίου το οποίο επηρέασε αρνητικά τις προσφερόµενες τιµές. Το Πακιστάν, έχει αρχίσει και δείχνει σηµάδια δραστηριοποίησης µε τις προσφερόµενες τιµές να είναι σχεδόν στα ίδια επίπεδα µε το Μπαγκλαντές και ελπίζει ότι λόγω της χαµηλής ναυλαγοράς και της αυξηµένης προσφοράς θα καταφέρει να κάνει κάποια κλεισίµατα τις επόµενες εβδοµάδες. Η Κίνα, συνεχίζει και κάνει αυτό που κάνει καλά, δηλαδή την επιχορήγηση των κρατικών της εταιρειών και την εξαγωγή φθηνού σιδήρου στις διαλύτριες και όχι µόνο χώρες. Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 513,483 DWT περίπου, εκ των οποίων το 72% (368,777 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 1,5% (8,133 DWT) δεξαµενόπλοια, και το 26,5% (136573 DWT) Containers. Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής: ✏ Ινδία: Από $ 280 - $ 310 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Πακιστάν: Από $ 300 - $ 330 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Μπαγκλαντές: Από $ 300 - $ 330 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα ✏ Κίνα: Από $ 125 - $ 145 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια.

ΠΗΓΗ: G.MOUNDREAS SA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.