16 Νοε 2015

Scrap: Η αγορά έδειξε σηµάδια αγοραστικού ενδιαφέροντος

Αντιστροφή του κλίµατος είχαµε την προηγούµενη εβδοµάδα καθώς η αγορά έδειξε σηµάδια αγοραστικού ενδιαφέροντος, αλλά ουσιαστικά µόνο από το Μπαγκλαντές και κυρίως για πλοία µεγαλύτερου τονάζ όπως Capes και Panamax σε Dry Cargo όπως επίσης και για Panamax Containers που άρχισαν πάλι να εµφανίζονται προς πώληση.
Να αναφέρουµε πως µέχρι στιγµής, 89 Capes έχουν οδηγηθεί προς διάλυση και όπως όλα δείχνουν µέχρι το τέλος του έτους ενδεχοµένως ο αριθµός αυτός να φτάσει τα 100. Η Ινδία, συνεχίζει και απέχει από την αγορά καθώς οι εγχώριες τιµές του σιδήρου για άλλη µία εβδοµάδα είχαν πτωτική πορεία ενώ η ρουπία που βρίσκεται στις 65 προς το δολάριο δεν αποτελεί αγοραστικό κίνητρο. Αυτή τη στιγµή µόνο 25 διαλυτήρια από τα 150 είναι σε λειτουργία ενώ οι τράπεζες είναι εντελώς αρνητικές στο να εκδώσουν LCs. Το Μπαγκλαντές, όπως προαναφέραµε και επισηµάναµε και την προηγούµενη εβδοµάδα, είναι η µόνη χώρα που έχει αρχίσει και αγοράζει πλοία µεγαλύτερου τονάζ αλλά όπως εκτιµάται δεν θα υπάρξει διάρκεια στην αγοραστική διάθεση καθώς τα top ονόµατα έκαναν τις αγορές τους και οι υπόλοιποι End Buyerts δεν µπορούν να ανοίξουν LCs. Το Πακιστάν, επέδειξε σηµάδια αγοραστικής διάθεσης αλλά η διαφορά των τιµών µε το Μπαγκλαντές όπως επίσης και η γεωγραφική τοποθεσία, καθώς τα πλοία που έρχονται από Far East είναι πιο κοντά στο Μπαγκλαντές, δεν του επέτρεψε να προβεί σε κλεισίµατα. Ενδεχοµένως τις επόµενες ηµέρες το Πακιστάν να αναγκαστεί αν αυξήσει τις προσφερόµενες τιµές για να µπει και πάλι στην αγορά. Η Κίνα, συνεχίζει και κάνει αυτό που κάνει καλά, δηλαδή την επιχορήγηση των κρατικών της εταιρειών και στην συνέχεια την εξαγωγή φθηνού σιδήρου στις «διαλύτριες» χώρες.. Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 827,117 DWT περίπου, εκ των οποίων το 82% (680,396 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 3% (24,164 DWT) δεξαµενόπλοια, και το 15% (122,557 DWT) Containers. Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής: ✏ Ινδία: Από $ 280 - $ 310 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Πακιστάν: Από $ 295 - $ 325 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Μπαγκλαντές: Από $ 300 - $ 330 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα ✏ Κίνα: Από $ 125 - $ 145 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια

Ανάλυση
G.Moundreas SA
\

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.