Πειραιώτικη ναυτιλιακή
εταιρεία, που τιμάει την ελληνική σημαία στα πέρατα των επτά θαλασσών. Η
μοναδική, με μεγάλο στόλο, ελληνικών
συμφερόντων, ναυτιλιακή εταιρεία η οποία
από την πρώτη ημέρα της ίδρυσής της, εδώ
και 49 χρόνια, έχει όλα της τα πλοία στο
ελληνικό νηολόγιο με τη γαλανόλευκη να κυματίζει στον ιστό τους.
Είναι από τις εταιρείες
η οποία χωρίς να διαπραγματεύεται
η μετοχή της σε κάποιο χρηματιστήριο συνεχίζει με αμείωτο ρυθμό το επενδυτικό
της πρόγραμμα.
Η Eletson
Corporation, μία οικογενειακή, με την ευρεία έννοια, επιχείρηση, από τη βάση της, στην ακτή Μιαούλη, έχει
εξαπολύσει μια αντεπίθεση διαρκείας στα πλοία μεταφοράς ενέργειας.
Στόχος η συνεχής ανανέωση του στόλου της με σύγχρονα πλοία που εγγυώνται τόσο την αποτελεσματική μεταφορά πετρελαϊκών
προϊόντων αλλά και φυσικού αερίου όσο και την παροχή της υψηλότερης δυνατής
ασφάλειας στα πληρώματά της, στα φορτία και στο φυσικό περιβάλλον. Η Eletson
παραδοσιακά διαχειρίζεται πλοία ηλικίας μέχρι 20 ετών. Μέσα στο 2015 πούλησε δύο που είχαν ξεπεράσει το όριο αυτό.
Ένα δεξαμενόπλοιο ηλικίας 20 ετών και
ένα ηλικίας 22 ετών.
Σε μία χρονική περίοδο
που η Ελλάδα αναζητά την ανάπτυξη μέσω της επιχειρηματικότητας, σε μία
εποχή που στη ναυτιλία γίνονται πολλές συζητήσεις για την
φυγή των επιχειρήσεων από την Ελλάδα, η ναυτιλιακή εταιρεία των οικογενειών Καρασταμάτη, Κέρτσικοφ,
Χατζηελευθεριάδη, είναι από εκείνες που όχι μόνο δεν….το κουνάνε από τον
Πειραιά, όχι μόνο δεν υποστέλλουν την ελληνική σημαία από τα πλοία τους για να βάλουν μία πιο ανταγωνιστική άρα
φθηνότερη, αλλά προχωράνε σε εκσυγχρονισμό του στόλου εγγράφοντας και τα
νεότευκτα πλοία στο ελληνικό νηολόγιο.
Πρόσφατα υπέγραψε συμβόλαια ναυπήγησης τριών
δεξαμενόπλοιων σε κινεζική γιάρδα με
δικαίωμα και για ένα τέταρτο, συνολικής αξίας 200 εκατομμυρίων δολαρίων. Έχουν
χωρητικότητα 115.000 τόνων είναι τύπου
«long range two» (LR2), και θα παραληφθούν
από το 2017 έως το 2018.
Παράλληλα, βρίσκεται σε εξέλιξη άλλο ναυπηγικό πρόγραμμα
για την κατασκευή από ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας συνολικά οκτώ LPG και LEG που είναι τα μεν πρώτα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου αερίου πετρελαίου και τα άλλα μεταφοράς
αιθυλενίου.
Ήδη έχει παραλάβει τα
δύο από τα οκτώ, το πρώτο τον περασμένο Ιούλιο και το δεύτερο στα μέσα του
Σεπτεμβρίου. Τα ονόματά τους «Οθωνοί» και «Αστυπάλαια» χωρητικότητας 12.000
κυβικών μέτρων. Παράλληλα υπάρχει
δυνατότητα για τη ναυπήγηση άλλων τεσσάρων LPG.
Η εταιρεία
ελέγχει στόλο που σήμερα
αποτελείται από 29 πλοία χωρίς τα υπό
ναυπήγηση αλλά και χωρίς τα τρία δεξαμενόπλοια τα οποία δεν έχουν αρχίσει να
κατασκευάζονται αφού τώρα υπογράφτηκαν τα συμβόλαια με τους κινέζους. Το μότο της Eletson είναι ότι « τα πλοία κατασκευάζονται με τα πιο απαιτητικά
στάνταρτ. Τα δικά μας».
Πιο συγκεκριμένα, η Eletosn Holdings έχει 20 δεξαμενόπλοια και τρία υπό ναυπήγηση τα
«Σαλαμίνα», «Αργυρονήσι» και Καστελόριζο» που θα παρaδοθούν το 2017.
Η Eletson Gas έχει
εννέα πλοία μεταφοράς αερίου και υπό
ναυπήγηση οκτώ συνολικά, τα «Κύθνος», «Δήλος ΙΙ», «Ψαρά», «Χάλκη», «Αντίπαρος»,
«Σαμοθράκη ΙΙ», «Σχοινούσα ΙΙ», «Κύθηρα», «Αντικύθηρα» και «Ιθάκη».
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.