Η Ινδία, παρά το γεγονός ότι συνεχίζει και αντιµετωπίζει την αποδυνάµωση της ρουπίας, έχοντας φτάσει σε χαµηλό διετίας, πάνω από τις 66 προς το δολάριο, ήταν ίσως η µόνη που βγήκε στην αγορά και έκανε µερικά κλεισίµατα, αλλά αναφορικά µε τις τιµές δεν αναµένεται να υπάρξει ιδιαίτερη βελτίωση καθώς αναµένεται και περεταίρω νοµισµατική υποτίµηση αλλά και έλλειψη ανταγωνισµού από τις υπόλοιπες αγορές. Το Μπαγκλαντές, απέχει από την αγορά καθώς οι τιµές που προσφέρει το καρτέλ που δηµιουργήθηκε είναι αρκετά χαµηλές ενώ ταυτόχρονα και οι τράπεζες δεν είναι διατεθειµένες να ανοίξουν LCs σε ένα κλάδο που τον τελευταίο χρόνο χαρακτηρίζεται ασταθής και ενέχει µεγάλο ρίσκο.
Το Πακιστάν, απλά έπαιξε για άλλη µία φορά το ρόλο του παρατηρητή, βλέποντας την Ινδία να κάνει τις όποιες αγορές έλαβαν χώρα και να µην είναι διατεθειµένο να την ανταγωνιστεί στις τιµές, δεδοµένου όµως ότι και τα πλοία που κλείστηκαν ήταν µικρότερου τονάζ ενώ το Πακιστάν προτιµά µεγαλύτερο τονάζ. Η Κίνα, συνεχίζει να απασχολείται µε τις κρατικές επιδοτούµενες εταιρείες και ταυτόχρονα συνεχίζει την εξαγωγή φθηνού σιδήρου στις προαναφερόµενες αγορές.
Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 385,437 DWT, περίπου εκ των οποίων το 93% (359,412 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 0% (0 DWT) δεξαµενόπλοια, και το 7% (26,025 DWT) Containers. ` GEORGE MOUNDREAS & COMPANY S.A Aλκιβιάδου 167, 185 35 Πειραιάς Τηλ. + 30 210 41 47 000 Email: snp@gmoundreas.gr http://www.gmoundreas.gr Σελίδα 4 από 5 Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής: ✏ Ινδία: Από $ 300 - $ 330 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Πακιστάν: Από $ 290 - $ 320 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Μπαγκλαντές: Από $ 270 - $ 300 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα ✏ Κίνα: Από $ 120 - $ 140 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.