26 Σεπ 2015

Συγχαρητήρια επιστολή του Μιχ.Λάμπρου στον Θ. Δρίτσα για την ανάληψη των υπουργικών καθηκόντων



Κύριον                                                                                                                        25-9-2015
Θεόδωρον Δρίτσα,
Υπουργόν Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής,
Πειραιά



Αγαπητέ κύριε Υπουργέ,

Ο Ναυτιλιακός κόσμος του Πειραιά, μέλος του οποίου έχω την τιμή να είμαι και εγώ, σας καλωσορίζει για δεύτερη φορά στο σπίτι σας στο Υπουργείο του Πειραιά.

Είμεθα όλοι πολύ ικανοποιημένοι διότι επιτέλους το Υπουργείο μας ξαναπήρε την αυτόνομη μορφή του, και είμαι απόλυτα βέβαιος ότι κι εσείς συμβάλλατε τα μέγιστα σε αυτήν την απόφαση του Πρωθυπουργού μας, κυρίου Τσίπρα.


Τα νερά της Ακτής Μιαούλη είναι βαθιά και δύσκολα, όμως εσείς ως γνήσιος Πειραιώτης, γνωρίζετε καλύτερα από κάθε άλλον τον τρόπο που θα αντιμετωπίσετε τα συσσωρευμένα προβλήματα της Ελληνικής και της Ελληνόκτητης ναυτιλίας, και θα οδηγήσετε έτσι το καράβι της Ναυτιλιακής Οικογένειας σε ήρεμες θάλασσες και λιμάνια.

Όλοι οι κλάδοι της Ναυτιλίας μας χρειάζονται σίγουρα βοήθεια, όμως οι προτεραιότητές σας, τις οποίες είμαι σίγουρος ότι γνωρίζετε καλώς, είναι ο μεγάλος ασθενής που ακούει στο όνομα Ακτοπλοΐα.

Χωρίς να θεωρηθεί κύριε Υπουργέ ότι υπεισέρχομαι σε ξένα χωράφια μια και η ειδικότητα και η οικογένειά μου είναι η Κρουαζιέρα, σήμερα παρά ποτέ άλλοτε είναι ανάγκη να βοηθηθεί η Ακτοπλοΐα άμεσα, ώστε να λυθούν τα μεγάλα προβλήματα που παραμένουν σε τελματώδη κατάσταση πριν να είναι αργά.

Σίγουρα βοήθεια και στήριξη χριάζεται και ο τομέας της Κρουαζιέρας και η Ναυτική Εκπαίδευση, και πολλοί άλλοι τομείς, όμως η Ακτοπλοΐα προέχει.

Είμαι βέβαιος ότι και αυτή η δεύτερη θητεία σας στο Υπουργείο μας, στο Υπουργείο του Πειραιά, θα είναι εξίσου επιτυχημένη όπως και η πρώτη.  Ολόκληρος ο ναυτιλιακός Πειραιάς είναι δίπλα σας για να σας συνδράμει και να βοηθήσει εσάς προσωπικά και τους άξιους συνεργάτες σας, σε όλες σας τις προσπάθειες ούτως ώστε όλοι μαζί να εργασθούμε σκληρά για να διατηρήσομε την παγκόσμια πρωτιά της Ναυτιλίας μας, και να την ενισχύσομε ακόμα περισσότερο.




Εγώ προσωπικά, με παρουσία στην Ακτή Μιαούλη πάνω από πενήντα χρόνια, είμαι στη διάθεσή σας να συμβάλω με τις μικρές μου δυνάμεις για ό,τι καλύτερο μπορώ να προσφέρω.

Καλό κουράγιο και καλή επιτυχία κύριε Υπουργέ!

Με εκτίμηση,



___________________ 
Μιχάλης Λάμπρος 
Γενικός Διευθυντής


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.