Από το 2014 έχουν εμφανιστεί νέοι προορισμοί σε Ασία και Αυστραλία, στις οποίες οι διαχειρίστριες εταιρείες κρουαζιέρας έχουν κατευθύνει αριθμό κρουαζιερόπλοιων, τα οποία παραδοσιακά δραστηριοποιούντο στην Μεσόγειο, ενώ βρίσκονται πλέον στις μακρινές αυτές περιοχές.
Στο θέμα αυτό αποδεικνύεται προφητικός ο Μιχάλης Λάμπρος Γενικός Διευθυντής της MAJESTIC INTERNATIONAL CRUISES INC, ο οποίος έχει εμπειρία 50 ετών στον κλάδο και σε ανύποπτο χρόνο είχε δηλώσει:
«Παρά τις αισιόδοξες προβλέψεις των λεγομένων ως υπευθύνων παραγόντων της κρουαζιέρας για το έτος 2015 θα έχουμε ακόμα λιγότερες αφίξεις. Αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα στον Πειραιά και στα ελληνικά νησιά τα οποία είναι ο καλύτερος προορισμός κρουαζιέρας σε παγκόσμια κλίμακα».
Η κύρια αιτία για την κάμψη που παρουσιάζει ο κλάδος σύμφωνα με τον Μιχάλη Λάμπρο είναι «η συνεχιζόμενη αστάθεια στις γειτονικές μας χώρες της Βόρειας Αφρικής κυρίως απογοήτευσε τις μεγάλες εταιρείες κρουαζιεροπλοίων οι οποίες λόγω της εμπόλεμης κατάστασης ήσαν υποχρεωμένες κάθε χρόνο να αλλάζουν δρομολόγια στα κρουαζιερόπλοια τους την τελευταία στιγμή κάτι που στοίχιζε και σε αποζημιώσεις στους επιβάτες αλλά και σε γενικότερη δυσφήμιση των εταιρειών προς τους πελάτες τους. Έτσι σε κάποια φάση αποφάσισαν να μεταφέρουν τις κύριες δραστηριότητες τους σε άλλες νέες περιοχές και προορισμούς όπως για παράδειγμα στην Ασία κυρίως στην Κίνα και στην Αυστραλία.»
«Παρά τις αισιόδοξες προβλέψεις των λεγομένων ως υπευθύνων παραγόντων της κρουαζιέρας για το έτος 2015 θα έχουμε ακόμα λιγότερες αφίξεις. Αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα στον Πειραιά και στα ελληνικά νησιά τα οποία είναι ο καλύτερος προορισμός κρουαζιέρας σε παγκόσμια κλίμακα».
Η κύρια αιτία για την κάμψη που παρουσιάζει ο κλάδος σύμφωνα με τον Μιχάλη Λάμπρο είναι «η συνεχιζόμενη αστάθεια στις γειτονικές μας χώρες της Βόρειας Αφρικής κυρίως απογοήτευσε τις μεγάλες εταιρείες κρουαζιεροπλοίων οι οποίες λόγω της εμπόλεμης κατάστασης ήσαν υποχρεωμένες κάθε χρόνο να αλλάζουν δρομολόγια στα κρουαζιερόπλοια τους την τελευταία στιγμή κάτι που στοίχιζε και σε αποζημιώσεις στους επιβάτες αλλά και σε γενικότερη δυσφήμιση των εταιρειών προς τους πελάτες τους. Έτσι σε κάποια φάση αποφάσισαν να μεταφέρουν τις κύριες δραστηριότητες τους σε άλλες νέες περιοχές και προορισμούς όπως για παράδειγμα στην Ασία κυρίως στην Κίνα και στην Αυστραλία.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.