Ήπια ήταν η δραστηριότητα στον τομέα των αγοραπωλησιών για την εβδομάδα που πέρασε:
Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Handysize, το ‘VERDANT ISLAND’ 32.119 DWT (2006 – Hakodate) πουλήθηκε σε Έλληνες
στα $ 9 εκ., το ‘YOUNG SPIRIT’ 31.894 DWT (2005 – Hakodate) πουλήθηκε σε Ιταλούς στα $ 9,5 εκ.,
το ‘HUI AN HAI’ 30.361 DWT (2010 – Chengxi) και το ‘FU AN HAI’ 30.000 DWT (2010 – Chengxi)
πουλήθηκαν en bloc στα $ 6,5 – 6,8 εκ. το κάθε ένα, το ‘GLORIUS SUNRISE’ 28.441 DWT (2007 –
Shimanami) αγοράστηκε στα $ 8,8 εκ. και το ‘BIRCH 4’ 25.369 DWT (2000 – Imabari) πουλήθηκε
περίπου στα $ 4,4 εκ.Στον τομέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα VLCCs, το ‘BEIJING SUNRISE’ 321.300 DWT (2009 – Daewoo) και το ‘DALIAN GLORY’
301.866 DWT (2011 – Imabari) πουλήθηκαν en bloc σε Κινέζους στα $ 165 εκ.
✏ Στα Suezmax, το ‘ARIADNI’ 166.092 DWT (2009 – Hyundai) αγοράστηκε από την Delta Tankers
στα $ 55 εκ.
✏ Στα LR2 και LR1, το ‘STAVANGER PRINCE’ 109.390 DWT (2002 – Dalian) αγοράστηκε από
Έλληνες στα $ 18,8 εκ. και το ‘SPORADES’ 66.895 DWT (1993 – Hyundai) πουλήθηκε επίσης σε
Έλληνες στα $ 8,4 εκ.
✏ Στα MRs, το ‘BRIMANGER’ 46.525 DWT (2009 – Hyundai) και το ‘BERGANGER’ 46.195 DWT
(2009 – Hyundai) αγοράστηκαν en bloc στα $ 28.5 εκ. το κάθε ένα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.