Επενδυτικές ευκαιρίες παρουσιάζονται
αυτή την περίοδο στον τομέα αγοραπωλησιών πλοίων. Δεδοµένων των συνθηκών στην αγορά των ναύλων, οι αναλυτές τονίζουν ότι οι ευκαιρίες αυτές απευθύνονται σε εταιρείες
που έχουν κεφαλαιακή επάρκεια, όχι µόνο για την αγορά του πλοίου (Equity) αλλά και για πιθανή
κάλυψη των υποχρεώσεων του (Cash Injections/Support) όπως επίσης πρόσβαση στην δύσκολη
τραπεζική αγορά για δυνατότητα χρηµατοδότησης.
Ακολουθεί η δραστηριότητα στον τοµέα των αγοραπωλησιών για την εβδοµάδα που πέρασε:
Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Supramax, το ‘C.S RAINBOW’ 55.725 DWT (2006 – Mitsui) αγοράστηκε από Έλληνες στα
$ 11,25 εκ.
✏ Στα Handymax, το ‘RAMADA QUEEN’ 46.412 DWT (2005 – Oshima) πουλήθηκε στην Primal µε
χαρτιά due, στα $ 8,6 εκ., το ‘VALOPOULA’ 45.578 DWT (2000 – Tsuneishi Cebu) αγοράστηκε από
την Dianik Bros µε χαρτιά due στα $ 6,1 εκ., το ‘AFRICAN SUN’ 45.208 DWT (1994 – Kanasashi)
αγοράστηκε από Έλληνες στα $ 3,8 εκ., το ‘HELLENIC HORIZON’ 44.809 DWT (1995 – Halla Eng.)
πουλήθηκε µε χαρτιά due στα $ 3,6 εκ. και το ‘BAY RANGER’ 43.125 DWT (1995 – Oshima) µε πρόσφατα περασµένα χαρτιά πουλήθηκε στα $ 4,6 εκ. εκ.
Στον τοµέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα VLCC, το ‘TAKASUZU’ 279.989 DWT (2000 – Mitsubishi) αγοράστηκε από την New
Shipping περίπου στα $ 27 εκ. Να σηµειώσουµε ότι η µειωµένη µεταφορική του ικανότητα στα 1,9 εκ.
βαρέλια συντέλεσε στην πτωτικά διορθωµένη τιµή για VLCC.
✏ Στα MR, το ‘GIACINTA’ 49.999 DWT (2010 – Guangzhou) αγοράστηκε από την Maersk περίπου
στα $ 21,5 εκ. το ‘SEAGLORY’ 47.149 DWT (2003 – Onomichi) πουλήθηκε στα $ $ 15 εκ. και το
‘EASHIPS SAMA’ 45.563 DWT (2005 – Shin Kurushima) πουλήθηκε στα $ 15 εκ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.