Ο δείκτης της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου δίνει μάχη να κρατηθεί πάνω από τις 500 μονάδες, όμως οι οικονομικοί αναλυτές είναι αισιόδοξοι για το μέλλον και πιο συγκεκριμένα για το 2016 και μετά.
Το πρόβλημα με την υπερπροσφορά χωρητικότητας φαίνεται ότι θα μετριαστεί αφού μειώθηκαν οι παραγγελίες.
«Το «θετικό» στοιχείο στην όλη εικόνα, είναι η µείωση των επενδύσεων σε νεότευκτα πλοία τους τελευταίους µήνες γεγονός που θα βοηθήσει την αγορά από το 2016 και µετά. Επίσης, η πτώση των τιµών των μεταχειρισμένων πλοίων που είναι θετικό για τους αγοραστές, αρνητικό για τους πωλητές, καθώς υπάρχουν δελεαστικές ευκαιρίες για εταιρείες που έχουν ισχυρή ρευστότητα ή/και πρόσβαση σε τραπεζική χρηµατοδότηση» επισημαίνει σε ανάλυσή του ο διεθνής ναυλομεσιτικός οίκος G.Moundreas Sa.
« Πάντως, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν ελκυστικές ευκαιρίες στην αγορά των µεταχειρισµένων πλοίων, αρκετοί πλοιοκτήτες εκτιµούν ότι οι τιµές θα διορθώσουν περαιτέρω και κρατούν στάση αναµονής ώστε να τοποθετηθούν αργότερα. µε όποιο ρίσκο βέβαια αυτό µπορεί να εμπεριέχει, καθώς όπως η εµπειρία έχει αποδείξει, περιµένοντας το bottom της αγοράς, κάποιοι χάνουν την αγορά».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.