Προβληματισμός υπάρχει για την επόμενη ημέρα της κρουαζιέρας στην Ελλάδα αφού το 2014 δεν έδωσε καλή σκυτάλη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος, όπως τα δημοσιοποίησε το Ινστιτούτο ΣΕΤΕ το 2014 παρατηρήθηκε μείωση 13% στις αφίξεις επιβατών και 11% στις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων, έναντι μείωσης 10% στις αφίξεις κρουαζιεροπλοίων αλλά αύξηση 3% στις αφίξεις επιβατών το 2013.
Επίσης, σύμφωνα με τα στοιχεία προκύπτει και η τάση για μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια αφού το 2014 αποβιβάστηκαν κατά μέσο όρο 1.289 επιβάτες ανά λιμάνι, έναντι 1.320 το 2013 και 1.157 το 2012.
«Η Ελλάδα παρόλο που έχει εξαιρετικές προοπτικές ανάπτυξης στον τομέα της κρουαζιέρας, με φυσική και πολιτιστική ομορφιά και στρατηγικό ρόλο, δεν έχει ακόμα προωθήσει σε μεγάλο βαθμό αυτόν τον τρόπο διακοπών. Η κρουαζιέρα στην Ελλάδα επικεντρώνεται στους προορισμούς και transit επιβάτες, με το 90% των δρομολογίων κρουαζιέρας να περιλαμβάνουν τη Μεσόγειο και τη Μαύρη θάλασσα. Αυτή η τάση φαίνεται ότι θα συνεχιστεί δεδομένου και του υψηλού κόστους των αεροπορικών εισιτηρίων» επισημαίνουν στελέχη της ελληνικής κρουαζιέρας.
Τα λιμάνια
Σε αριθμούς άφιξης επιβατών κρουαζιέρας, ο Πειραιάς διατηρήθηκε στη πρώτη θέση η Σαντορίνη στη δεύτερη ενώ στη τρίτη θέση ανέβηκε η Κέρκυρα. Η Μύκονος βρίσκεται στη τέταρτη θέση και το Κατάκολο βρέθηκε στη πέμπτη χάνοντας δύο θέσεις. Ακολουθούν η Ρόδος, το Ηράκλειο και η Πάτμος.
Σε όρους άφιξης κρουαζιερόπλοιων, η εικόνα είναι παρεμφερής με μικρές διαφοροποιήσεις στην κατάταξη 3ης και 4ης θέσης καθώς και 5ης και 6ης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.