12 Σεπ 2017

Στο Λονδίνο ο Π.Κουρουμπλής για προσέλκυση ναυτιλιακών επιχειρήσεων στην Ελλάδα


Στο Λονδίνο για μία κάομη φοράβρίσκετια ο υπουργός Ναυτιλίας, Παναγιώτης Κουρουμπλής στην προσπάθειά του να προσελκύσει ναυτιλιακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα μετά το BREXIT. Σε συνέντευξή του σε ραδιοφωνικό σταθμό μεταξύ άλλων δήλωσε: 

"Ξέρετε ότι μετά το Brexit αλλάζει όλο το πλαίσιο των σχέσεων με τη Μ. Βρετανία. Επίσης σήμερα αρχίζει η Ναυτική Εβδομάδα του Λονδίνου που είναι πολύ κρίσιμη εβδομάδα, με πολύ καλές συναντήσεις και συζητήσεις για τη ναυτιλία. Αλλά εγώ έχω ένα λόγο ακόμα που ήρθα εδώ. Είναι η δεύτερη συνάντηση που κάνω και έχω τέσσερα ραντεβού με εκπροσώπους των P&I Clubs του Λονδίνου. 

Είναι μεγάλες αντασφαλιστικές εταιρίες. Αναζητώ τρόπους να τους προσελκύσω στην Ελλάδα, διότι λόγω του brexit θα φύγουν από το Λονδίνο και θα πάνε σε ευρωπαϊκό έδαφος. Ήδη η Ελλάδα έδειξε το ενδιαφέρον της και την παρουσία της, με τον πιο έγκυρο και έγκαιρο τρόπο. Ανέπτυξε την επιχειρηματολογία της και έδειξε ότι ο Πειραιάς είναι ένα από τα λιμάνια που έχει δυναμική ανάπτυξη και όλες τις προϋποθέσεις να είναι μια από τις έδρες που θα επιλέξουν οι εταιρίες αυτές. Μέσα στο χρόνο που είμαι υπουργός Ναυτιλίας έχω έρθει τρεις φορές στο Λονδίνο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.