Σε μία εποχή που οι τράπεζες μειώνουν την έκθεσή τους στη ναυτιλία
και κυρίως οι ευρωπαϊκές, με τα επενδυτικά funds να αποτελούν την
εναλλακτική λύση χρηματοδότησης για τις ναυτιλιακές εταιρείες, χωρίς
όμως να μπορούν να σπάσουν την υπάρχουσα εξάρτηση της ναυτιλιακής
βιομηχανίας με τα πιστωτικά ιδρύματα, οι επενδύσεις σε αγορές πλοίων
συνεχίζονται.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Allied Research Από
τις αρχές του χρόνου έως τις 8 Σεπτεμβρίου του 2017 έχουν επενδυθεί
συνολικά 14,4 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 1.105 πλοίων
συνολικής χωρητικότητας 71,7 εκατομμυρίων τόνων και μέσο όρο ηλικίας τα
επτά έτη.
Από αυτά ξηρού φορτίου είναι 474 αξίας έξι δισ. δολαρίων, χωρητικότητας 35,8 εκατ. τόνων και μ.ο. ηλικίας τα 10 έτη.
Δεξαμενόπλοια είναι τα 268 , αξίας 4,8 δισ., χωρητικότητας 24,7 εκατ. και μ.ο. ηλικίας τα 11 έτη.
Ακολουθούν -τα containers που είναι 199 , αξίας 1,3 δισ.
χωρητικότητας 8,9 εκατ. και μ.ο. ηλικίας 11 έτη -τα gas carriers 29 στον
αριθμό, τα γενικού φορτίου 44 συνολικά, τα ro-ro 13 τον αριθμό και
άλλου τύπου 78 πλοία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.