«Προβληµατική» ήταν η προηγούµενη εβδοµάδα, καθώς η Ινδία, λόγω της απόσυρσης των µεγάλων
χαρτονοµισµάτων και το Πακιστάν, λόγω του ατυχήµατος, συνεχίζουν να απέχουν από την αγορά,
αφήνοντας ουσιαστικά το Μπαγκλαντές σαν την µόνη επιλογή, το οποίο εκµεταλλευόµενο την
κατάσταση επιδεικνύει ιδιαίτερα επιλεκτική αγοραστική διάθεση κυρίως σε πλοία που γεωγραφικά
πρόσκεινται σε αυτό.
Παράλληλα να επισηµάνουµε την συνεχιζόµενη υπέρ-προσφορά Containers,
όλο και πιο νέων σε ηλικία, καθώς την τελευταία εβδοµάδα καταγράφηκε η πώληση ενός 7 ετών
Container και συγκεκριµένα του “India Rickmers” 50.574 DWT, ενώ παράλληλα η προσφορά των
πλοίων µεταφοράς ξηρού φορτίου έχει µειωθεί σηµαντικά, λόγω της βελτίωσης της ναυλαγοράς.
Η Ινδία, όπως προαναφέραµε, θα χρειαστεί κάποιο διάστηµα για να επανέλθει στην αγορά λόγω της
αναστάτωσης που προκάλεσε το µέτρο της απόσυρσης των «µεγάλων» χαρτονοµισµάτων σε µία
προσπάθεια καταπολέµησης της µαύρης αγοράς.
Το Μπαγκλαντές, είναι η µόνη ανοικτή αγορά στην παρούσα φάση και εκµεταλλεύεται την
κατάσταση προσφέροντας σε πλοία της επιλογής του τόσο σε τύπο πλοίων και τονάζ, κυρίως για
πλοία που γεωγραφικά βρίσκονται στην περιοχή του.
Στο Πακιστάν, η απαγόρευση των δραστηριοτήτων λόγω του ατυχήµατος συνεχίζει και υφίσταται τη
στιγµή, όπως αναφέραµε και την προηγούµενη εβδοµάδα, υπάρχουν µερικοί End Buyers διατεθειµένοι
να αγοράσουν και µάλιστα σε αρκετά ανταγωνιστικές τιµές, καθώς παρατηρείται έλλειψη πρώτων
υλών στην εγχώρια χαλυβουργία µε αποτέλεσµα την αύξηση των τιµών των Steel Plates.
Η Κίνα, συνεχίζει το πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες, αλλά όσο µικραίνει η
διαφορά στις προσφερόµενες τιµές µε τις ανταγωνίστριες χώρες, αυξάνονται οι πιθανότητες να τη
δούµε να επιστρέφει στην αγορά.
.
Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 415,301 DWT περίπου, εκ των
οποίων το 59% (243,919 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 0% (0 DWT) δεξαµενόπλοια, και το
41% (171,382 DWT) Containers.
Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 260 - $ 290 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 275 - $ 305 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 280 - $ 310 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Κίνα: Από $ 210 - $ 220 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.