28 Δεκ 2016

Νίκος Τσάκος: Με το βλέμμα στραμμένο στα LNG





Βήμα-βήμα προχωράει το άνοιγμα του Ομίλου Τσάκου στα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.  Ο στόχος όπως τον έχε θέσει ο Νίκος Τσάκος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης  στο αμερικανικό χρηματιστήριο TEN είναι ξεκάθαρος.  Στο πλαίσιο της  στρατηγικής αυτής  ο Όμιλος άνοιξε στην Ελλάδα  μία  νέα εταιρεία διαχείρισης πλοίων  σε συνεργασία με τον κορεατικό όμιλο Hyundai όπου ναυπηγεί και τα περισσότερα πλοία του.  
Η επωνυμία της είναι Tsakos Hyundai Shipmanagement η οποία αναλαμβάνει  την τεχνική διαχείριση των δύο πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) της ΤΕΝ.


 «Η δική μας στρατηγική είναι να αναπτυχθούμε στον κλάδο αυτό, στον οποίο πιστεύουμε.  Και τα δύο πλοία μας, το «Neo Energy» που ναυπηγήθηκε το 2007 και το «Maria Energy», ναυλώθηκαν με επιτυχία πριν την παραλαβή τους από τα ναυπηγεία.  Η ΤΕΝ εξετάζει προτάσεις για τη ναυπήγηση και άλλων LNG» δήλωσε στο «newmoney.gr» και συμπλήρωσε:
«Στόχος μας είναι, μετά την επιτυχημένη ναύλωση των LNG,  να συνεχίσουμε και έως το 2020  να προσθέσουμε άλλα τέσσερα τέτοιου τύπου πλοία στο στόλο της εταιρείας. Και αυτό γιατί βλέπουμε ότι το φυσικό αέριο εξελίσσεται σε σημαντικό παράγοντα  για τις θαλάσσιες μεταφορές. Τα LNG είναι σήμερα όπως ήταν τα δεξαμενόπλοια την δεκαετία του ΄50 και στις αρχές του ΄60 όταν υπήρχαν λίγοι παίκτες που είχαν τα πλοία τους σε μακροχρόνια ναύλωση. Το club των πλοιοκτητών LNG είναι σχετικά μικρό και η παρουσία των ελλήνων σε αυτό δυναμώνει συνεχώς».
Ενδεικτικό για το πόσο πιστεύει ο Νίκος Τσάκος στα πλοία μεταφοράς LNG είναι το γεγονός ότι  επί της προεδρίας του στην Intertanko, τη  Διεθνή Ένωση Ανεξάρτητων Πλοιοκτητών Δεξαμενοπλοίων, όπου εξελέγη ομόφωνα το 2014,  άλλαξε το κατασταστικό ώστε να γίνουν μέλη και τέτοιου είδους πλοία εκτός από τα δεξαμενόπλοια για πρώτη φορά στα 40 χρόνια ύπαρξής  της.  Το αποτέλεσμα ήταν ο στόλος της Intertanko να έχει αυξηθεί ήδη κατά 300 πλοία.  
Η Intertanko,  αριθμεί 212 εταιρείες  μέλη των οποίων ο στόλος ξεπερνάει τα  3.000 δεξαμενόπλοια συνολικής μεταφορικής ικανότητας 270 εκατομμυρίων τόνων.

ΠΗΓΗ: newmoney.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.