Στα πλοία ξηρού φορτίου έγιναν οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Kamsarmax, το ‘EPSON TRADER’ 82.656 DWT (2007 – Tsuneishi Zosen) µε early charter
free delivery, Surveys due και Class Recommendations, πουλήθηκε στα $ 10,8 εκ. περίπου και το
‘ANTONIS’ 81.510 DWT (2013 – SPP Sacheon) πουλήθηκε «µέσω τραπέζης» στα $ 16 εκ.
✏ Στα Supramax, το ‘THELISIS’ 58.814 DWT (2010 – SPP) πουλήθηκε «µέσω τραπέζης» στην
Hellenic Carriers στα $ 11,2 εκ., το ‘AGIA FILOTHEI’ 58.502 DWT (2010 – SPP) πουλήθηκε «µέσω
τραπέζης» στην Trade Fortune στα 11,2 εκ., το ‘EQUINOX GLORY’ 58.680 DWT (2012 – Nantong) µε
Surveys due πουλήθηκε στα $ 14,85 εκ., το ‘INGWAR SELMER’ 55.733 DWT (2011 – Mitsui)
αγοράστηκε από την Almi Marine στα $ 13,5 εκ. και το ‘JUPITER’ 56.788 DWT (2008 – Jiangsu
Hantong), Dolphin 57, πουλήθηκε στα $ 6,7 εκ.
✏ Στα Supramax, το ‘CIELO DI LIVORNO’ 37.277 DWT (2008 – Saiki) πουλήθηκε στα $ 9 εκ.
Στον τοµέα των tankers έγιναν οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Vlcc, το ‘GENER8 ULUSSES’ 318.695 DWT (2003 – Samho) πουλήθηκε στα $ 31 εκ.
✏ Στα Handysize, το ‘NORD PRINCESS’ 38.554 DWT (2006 – Guangzhou) πουλήθηκε στα $ 13,5
εκ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.