Ελαφρά βελτιωµένη ήταν η προηγούµενη εβδοµάδα, µε τους End Buyers να έχουν αρχίσει να
εκδηλώνουν κάποιο ενδιαφέρον, χωρίς όµως οι τιµές να αντικατοπτρίζουν την αύξηση του
αγοραστικού ενδιαφέροντος, τη στιγµή που η προσφορά πλοίων δείχνει σε γενικές γραµµές είναι
περιορισµένη. Το ενδιαφέρον γεγονός είναι πως η συγκράτηση των τιµών στην Ινδία, το Πακιστάν
και το Μπαγκλαντές σε συνδυασµό µε την αύξηση των τιµών στην Κίνα, όπου στην παρούσα φάση η
µεταξύ τους διαφορά είναι στα $ 50/LDT, ενδεχοµένως να επαναφέρει την Κίνα στο «παιχνίδι» του
ανταγωνισµού.
Στην Ινδία, η σταθεροποίηση της ρουπίας στις 68 προς το δολάριο, ή αύξηση των εγχώριων τιµών
του σιδήρου κατά $ 10/LDT και η σταδιακή σταθεροποίηση της οικονοµίας µετά το µέτρο της
απόσυρσης των µεγάλων χαρτονοµισµάτων, δηµιούργησε θετικό περιβάλλον αφήνοντας περιθώρια
για αύξηση του αγοραστικού ενδιαφέροντος και βελτίωση των τιµών από τον καινούριο χρόνο.
Το Μπαγκλαντές, για άλλη µία εβδοµάδα ήταν η µόνη ενεργή αγορά, δίνοντας του την ευκαιρία να
επικεντρωθεί στα µεγαλύτερου τονάζ πλοία µεταφοράς ξηρού φορτίου, όπως τα Capes.
Το Πακιστάν, συνεχίζει και παραµένει κλειστό µε τους End Buyers να δίνουν µάχη µε τις αρχές
ώστε να ανοίξουν τα διαλυτήρια τη στιγµή που η έλλειψη χάλυβα στην εγχώρια αγορά συνεχίζει και
γίνεται πιο έντονη.
Η Κίνα, συνεχίζει το πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες, αλλά όσο µικραίνει η
διαφορά στις προσφερόµενες τιµές µε τις ανταγωνίστριες χώρες, αυξάνονται οι πιθανότητες να τη
δούµε να επιστρέφει στην αγορά.
.
Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 709,162 DWT περίπου, εκ των
οποίων το 49% (347,311 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 21% (149,849 DWT) δεξαµενόπλοια,
και το 30% (212,002 DWT) Containers.
Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 265 - $ 295 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 275 - $ 305 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 280 - $ 310 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Κίνα: Από $ 220 - $ 230 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.