Ένας από τους ισχυρότερους Έλληνες πλοιοκτήτες, σε παγκόσμιο επίπεδο, ο Ιωάννης Αγγελικούσης, συνεχίζει με αμείωτο ρυθμό το ναυπηγικό πρόγραμμα του Ομίλου του, αυξάνοντας τη δύναμη του στόλου του αλλά και το πεδίο δραστηριοποίησής του.
Πρόσφατα έδωσε νέα παραγγελία για τη ναυπήγηση μίας πλωτής τερματικής μονάδας αποθήκευσης και αεριοποίησης, γνωστών στην αγορά αυτή ως Floating Storage & Regasification Unit, ή FSRU, 173.400 κυβικών μέτρων σε νοτιοκορεατικά ναυπηγεία για λογαριασμό μία εκ των τριών εταιρειών του, της Maran Tankers Management. Η παράδοσή του αναμένεται το 2020.
Ο Έλληνας πλοιοκτήτης βλέπει μπροστά αφού τα εξειδικευμένα αυτά πλοία θεωρούνται από τους διεθνείς οικονομικούς αναλυτές ως το πιο περιζήτητο περιουσιακό στοιχείο της εποχής. Την περασμένη 10ετία υπήρχε μόλις ένα τέτοιου τύπου πλοίο ανά τον κόσμο. Σήμερα ο αριθμός τους έχει ξεπεράσει τα 20 και μέχρι το τέλος της δεύτερης δεκαετίας του 21ου αιώνα θα φθάσει τα 55-60 κομμάτια. Το κόστος τους φθάνει τα 300 εκατομμύρια δολάρια. Με ένα τέτοιο πλοίο μπορεί να δοθούν οικονομικές λύσεις σε κράτη που χρειάζονται άμεσα ενεργειακούς πόρους ενώ είναι φιλικό με το περιβάλλον Χρειάζεται τον μισό χρόνο για να κατασκευαστεί από ό,τι ένας επίγειος τερματικός σταθμός.
Πρόκειται για το πρώτο πλοίο αυτού του τύπου που παραγγέλνει ο Ιωάννης Αγγελικούσης. Στο συμβόλαιο υπάρχει option για τη ναυπήγηση δύο συμβατικών πλοίων LNG.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.