28 Οκτ 2016

Μειωµένο αγοραστικό ενδιαφέρον για scrap

Το µειωµένο αγοραστικό ενδιαφέρον από τους End Buyers ήταν το κύριο χαρακτηριστικό της
εβδοµάδας που µας πέρασε, παρά το γεγονός ότι τα αποθέµατα των διαλυτηρίων έχουν αρχίσει και
παρουσιάζουν πτώση, ενώ παράλληλα η προσφορά των πλοίων έχει αρχίσει και φθίνει µε εξαίρεση
τα Containers. Βρισκόµαστε δηλαδή στο ίδιο σηµείο που έχουµε ξαναζήσει και στο παρελθόν, όπου οι αγορές των Cash Buyers το τελευταίο διάστηµα βασίστηκαν αν όχι σε σπέκουλα τουλάχιστον σε
προσδοκίες για βελτίωση της αγοράς και στην παρούσα φάση οι End Buyers δεν ανταποκρίνονται σε
αυτά τα επίπεδα των τιµών.

 Στην Ινδία, η πτώση των τιµών του σιδήρου σε συνδυασµό µε τις επερχόµενες αργίες του Diwali οι
οποίες θα ολοκληρωθούν στο τέλος της πρώτης εβδοµάδας του Νοεµβρίου δεν άφησαν κανένα
περιθώριο για ένδειξη αγοραστικού ενδιαφέροντος από τους End Buyers.

 Στο Μπαγκλαντές, οι End Users βρίσκονται σε στάση αναµονής καθώς και εδώ οι εγχώριες τιµές του
σιδήρου παρουσίασαν πτωτικές τάσεις, ενώ παράλληλα το ενδιαφέρον για Containers τα οποία
κυριαρχούν στην αγορά είναι αρκετά περιορισµένο λόγω του βυθίσµατος των πλοίων.

 Το Πακιστάν, ήταν η πιο δραστήρια αγορά την προηγούµενη εβδοµάδα, ύστερα από µεγάλο
διάστηµα µειωµένης ζήτησης και αναµένουµε να δούµε αν αυτή η τάση θα συνεχιστεί δεδοµένου ότι
η τάση στις προσφερόµενες τιµές από τους ανταγωνιστές End Buyers της Ινδίας είναι πτωτική.
 Η Κίνα, συνεχίζει να απέχει από την αγορά παρά το γεγονός ότι οι τιµές είχαν ανοδική τάση , καθώς
µέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες.
.
Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 905,054 DWT περίπου, εκ των
οποίων το 46% (415,682 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 38% (346,083 DWT) δεξαµενόπλοια,
και το 16% (143,289 DWT) Containers.
Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής:

✏ Ινδία: Από $ 260 - $ 290 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 275 - $ 305 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 270 - $ 300 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Κίνα: Από $ 190 - $ 195 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα

ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.