H Ινδία, την προηγούµενη εβδοµάδα είχε τον πρωταγωνιστικό ρόλο (η Ινδία προτιµά τα Containers)
παρά το γεγονός ότι οι εγχώριες τιµές του σιδήρου υποχώρησαν κατά $ 10/LDT, ύστερα από
ισόποση αύξηση που είχε λάβει χώρα στην αρχή της εβδοµάδας, αλλά η διακύµανση-µείωση αυτή
εξισορροπήθηκε από την σταθερή διαπραγµάτευση της ρουπίας στα 66,5 προς το δολάριο.
Το Μπαγκλαντές, ενώ οι αργίες του Eid ολοκληρώθηκαν δεν έχει µπει ακόµη στην αγορά καθώς οι
προσφερόµενες τιµές είναι σε χαµηλότερα επίπεδα από αυτά των ανταγωνιστών του και ιδιαίτερα της
Ινδίας.
Στο Πακιστάν, ενώ η ζήτηση και οι προσφερόµενες τιµές δείχνουν σηµάδια βελτίωσης ακόµη δεν
είναι σε θέση να ανταγωνιστούν την Ινδία, ενώ από την άλλη οι End Buyers θα πρέπει να
προσαρµοστούν στις συνθήκες της αγοράς όπου η προσφορά επικεντρώνεται επί το πλείστον σε
Containers και όχι σε Capes ή Panamax που είναι η προτίµηση των διαλυτηρίων.
Η Κίνα, συνεχίζει να απέχει από την αγορά, καθώς µέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το
πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες.
.
Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 708,208 DWT περίπου, εκ των
οποίων το 65% (462,533 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 7% (45,550 DWT) δεξαµενόπλοια,
και το 28% (200,125 DWT) Containers.
Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 275 - $ 305 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 270 - $ 300 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 265 - $ 295 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Κίνα: Από $ 175 - $ 185 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
Ύστερα από µία αρκετά έντονη σε πράξεις περίοδο κυρίως σε Containers, η προηγούµενη εβδοµάδα
επέδειξε κάποια σηµάδια «κόπωσης» καθώς οι Cash Buyers προς το παρόν έχουν επικεντρωθεί στο να
«ξεφορτωθούν» τα πλοία που έχουν στα χέρια τους τα οποία στην πλειοψηφία τους είχαν αγοραστεί
“As Is”. Αν και η προσφορά πλοίων συνεχίζει να βρίσκεται σε αρκετά ικανοποιητικά επίπεδα, µια
γενικότερη επιφύλαξη υπάρχει από την πλευρά των πλοιοκτητών καθώς οι προσφερόµενες τιµές
έχουν αρχίσει και δέχονται πιέσεις.
ΠΗΓΗ: G.MoundreasSΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.