16 Οκτ 2016

Μεγάλη ζήτηση για scrap

Παρά το γεγονός ότι η προσφορά πλοίων συνεχίζει και είναι σε αρκετά ικανοποιητικά επίπεδα, κυρίως σε Containers, η απόσταση στις τιµές µεταξύ αυτών που ζητούν οι Cash Buyers και αυτές που προσφέρουν οι End Buyers - η διαφορά εκτιµάται στα $ 10 - $15/LDT - είχε σαν αποτέλεσµα τον µειωµένο αριθµό κλεισιµάτων την προηγούµενη εβδοµάδα ενώ η ζήτηση συνεχίζει να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα.
H Ινδία, έπειτα από ένα αγοραστικό ράλι 2 εβδοµάδων όπου έκλεισε τον µεγαλύτερο αριθµό Containers έβαλε φρένο την προηγούµενη εβδοµάδα καθώς οι εγχώριες τιµές του σιδήρου κατά τη διάρκεια της εβδοµάδας µειώθηκαν κατά $ 22/LDT. Παρ’ όλα αυτά το αγοραστικό ενδιαφέρον είναι αρκετά έντονο και η πτώση της ζήτησης λόγω των τιµών του σιδήρου εικάζεται ότι θα είναι προσωρινή και η Ινδία θα πρωταγωνιστήσει και πάλι στις αγορές λίαν συντόµως. Το Μπαγκλαντές, ενώ επιδεικνύει αγοραστικό ενδιαφέρον έµεινε ουσιαστικά άπραγο την προηγούµενη εβδοµάδα, κυρίως σε Containers και Panamax Bulkers, καθώς το ενδιαφέρον του είναι σε PCCs και Capes. Το Πακιστάν, τελικά άρχισε να βελτιώνει τις προσφερόµενες τιµές πλησιάζοντας τα επίπεδα του ανταγωνισµού αλλά συνεχίζει να παραµένει ιδιαίτερα επιφυλακτικό στο να προσφέρει λόγω της µεταβλητότητας της αγοράς. Η Κίνα, συνεχίζει να απέχει από την αγορά, καθώς µέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες. . Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 502,166 DWT περίπου, εκ των οποίων το 62% (311,059 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 18% (90,986 DWT) δεξαµενόπλοια, και το 20% (100,121 DWT) Containers. Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής: ✏ Ινδία: Από $ 275 - $ 305 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Πακιστάν: Από $ 270 - $ 300 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Μπαγκλαντές: Από $ 260 - $ 290 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Κίνα: Από $ 190 - $ 200 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.

ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.