Ένας Ρώσος δισεκατομμυριούχος είναι η τρανή απόδειξη ότι τα χρήματα κάνουν τον άνθρωπο άπληστο...
Στην ακατανίκητη επιθυμία του να δημιουργήσει ένα σπουδαίο ιστιοπλοϊκό, έφτιαξε τόσο ψηλά κατάρτια, όσο το Big Ben, με αποτέλεσμα να είναι πολύ μεγάλο για να πλεύσει από τη Βαλτική Θάλασσα.
Η είδηση ότι βγήκε στη θάλασσα το νέο Yacht A, 468 ποδιών, είδε το φως της δημοσιότητας και έκανε το γύρο του κόσμου την περασμένη εβδομάδα. Το καταπληκτικό γιοτ του δισεκατομμυριούχου Andrey Melnichenko, βγήκε για δοκιμές στη θάλασσα για πρώτη φορά από το γερμανικό ναυπηγείο στο Κίελο, βόρεια του Αμβούργου.Το πλοίο διαθέτει οκτώ ορόφους - με ένα ελικοδρόμιο σε ένα από τα καταστρώματα - και ένα υποβρύχιο παρατηρητήριο. Θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα superyachts ιστιοπλοΐας στον κόσμο.
Ωστόσο, η ειδησεογραφική ιστοσελίδα του Κρεμλίνου, Life.ru, ισχυρίζεται ότι το γερμανικό ναυπηγείο είναι «μπερδεμένο» και ισχυρίζεται ότι το πλωτό παλάτι αξίας 365 εκατομμυρίων λιρών, θα έχει προβλήματα να πλεύσει έξω από τη Βαλτική Θάλασσα, λόγω του ύψους και του σχεδίου του.Οι ναυτιλιακές γραμμές από τη Βαλτική, η Oresund Bridge μεταξύ της Δανίας και της Σουηδίας έχει μέγιστο ύψος 57 μέτρα αλλά τα τρία κατάρτια του γιοτ φτάνουν τα... 90 μέτρα!
Το κοντινό κανάλι Drogden μεταξύ Δανίας και Γερμανίας έχει μέγιστο βάθος οκτώ μέτρων, αλλά το σχέδιο του Yacht Α περιγράφεται μεταξύ οκτώ και δέκα μέτρων.
Εν τω μεταξύ και η εναλλακτική θαλάσσια διαδρομή από το Great Belt, μεταξύ των Δανών νήσων Ζηλανδία και Φιονία, αποκλείεται για τους ίδιους λόγους.Το Life.ru ανέφερε ότι σύμφωνα με πηγές, η πιθανότητα ενός ατυχήματος είναι «πολύ υψηλή», εάν το σκάφος αποχωρήσει από τη Βαλτική μέσω του καναλιού Drogden.
Το ειδησεογραφικό πρακτορείο ανέφερε ότι τα κατάρτια δεν θα μπορούσαν να «διπλωθούν» ή να αφαιρεθούν για να μειωθεί το ύψος του πλοίου, το οποίο είναι περίπου ισοδύναμο με το ύψος της του Elizabeth Tower, το οποίο στεγάζει το Big Ben.Η ομάδα δημοσίων σχέσεων του Melnichenko δεν απάντησε όταν ρωτήθηκε πώς το σκάφος θα φτάσει αν αναχωρήσει από τη Βαλτική, πρόσθεσε η ιστοσελίδα.
Το σκάφος σχεδιάστηκε από τον Γάλλο Philippe Starck και κατασκευάστηκε από το γερμανικό ναυπηγείο, Nobiskrug.Το μεγαθήριο μπορεί να χρησιμοποιήσει τα πανιά του, που είναι μεγαλύτερα από ένα γήπεδο ποδοσφαίρου και είναι επίσης τροφοδοτούμενο από ένα «υβριδικό diesel με ρυθμιζόμενους έλικες».
Έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενήσει 20 άτομα και πλήρωμα 54 ατόμων.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.