«Η προβλήτα για τα κρουαζιερόπλοια που εγκαινιάστηκε
την περασμένη εβδομάδα στον ΟΛΠ έχει
ιδιαίτερη σημασία για την Cosco.
Και αυτό γιατί είναι το πρώτο έργο
κρουαζιέρας που θα τεθεί σε λειτουργία μετά από την στρατηγική συνεργασία
της Cosco
Shipping
με
τον ΟΛΠ.
«Η ποιότητα των υπηρεσιών θα αναβαθμιστεί και θα
υπάρξουν μεγάλα περιθώρια για μελλοντική ανάπτυξη στον τομέα αυτό» επεσήμανε ο
Captain Χu
Lirong ,
Πρόεδρος China Cosco:
«Γνωρίζετε ότι η ναυτιλία, ο τουρισμός και η γεωργία είναι οι τρεις σημαντικές βιομηχανίες της Ελλάδας. Η ελληνική κρουαζιέρα που έχει στενές σχέσεις με την ναυτιλία και τον τουρισμό έχει μεγάλη προοπτική. Η Ελλάδα διαθέτει πλούσιους τουριστικούς τόπους μοναδική φύση και πολιτιστική κληρονομιά.
«Γνωρίζετε ότι η ναυτιλία, ο τουρισμός και η γεωργία είναι οι τρεις σημαντικές βιομηχανίες της Ελλάδας. Η ελληνική κρουαζιέρα που έχει στενές σχέσεις με την ναυτιλία και τον τουρισμό έχει μεγάλη προοπτική. Η Ελλάδα διαθέτει πλούσιους τουριστικούς τόπους μοναδική φύση και πολιτιστική κληρονομιά.
Τα λαμπερά ιστορικά επιτεύγματα και η όμορφη θέα της
Μεσογείου προσελκύουν χιλιάδες τουρίστες από διάφορα μέρη, από την άκρη του
κόσμου να έρθουν στη θαυμάσια Ελλάδα. Λόγω της πλεονεκτικής γεωγραφικής του
θέσης, το λιμάνι του Πειραιά έχει γίνει μία απαραίτητη στάση στη Μεσογειακή
κρουαζιέρα γεγονός που αποδεικνύει ότι έχει μεγάλη προοπτική».
Όσον αφορά την αγορά κρουαζιέρας τόνισε :
«Σημειώνεται μεγάλη ανάπτυξη στη Άπω Ανατολή και
ιδιαίτερα στην Κίνα, επειδή υπάρχει τεράστια ζήτηση από τους κινέζους για
τουρισμό στο εξωτερικό μετά από το άνοιγμα και τις μεταρρυθμίσεις της Κίνας που
έφερε την οικονομική ευημερία. Και ο τουρισμός με κρουαζιερόπλοια έχει γίνει
νέα μόδα στην Κίνα. Ίδια μόδα έχει γίνει και ο τουρισμός στην Ελλάδα μετά από
τις καλύψεις των ειδήσεων για την στρατηγική συνεργασία της Cosco Shipping με τον ΟΛΠ. Οι κινέζοι γνωρίζουν τώρα όλο και
περισσότερο την Ελλάδα και η Ελλάδα έχει γίνει ο πόλος έλξης χιλιάδων κινέζων
τουριστών» και κατέληξε λέγοντας:
«Η Cosco
Shipping με
υποστήριξη από την ελληνική Κυβέρνηση και άλλους αρμόδιους φορείς θα επιταχύνει
την κατασκευή αγκυροβολίων με μεγάλο βάθος, ώστε να υπάρχουν θέσεις παραβολής
για τα μεγαλύτερα και πολυτελέστερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου. Ταυτόχρονα, θα
κάνει νέες επενδύσεις για την αναβάθμιση των υπηρεσιών και της
ανταγωνιστικότητας. Η διακίνηση επιβατών κρουαζιέρας του λιμανιού τώρα είναι
περίπου ένα εκατομμύριο τον χρόνο, ενώ ο
βραχυπρόθεσμος σκοπός μας είναι να την αυξήσουμε μέχρι 1,5 εκατ. και
μακροπρόθεσμος 3 εκατ.
H εταιρεία είναι πρόθυμη να καταβάλει κοινές
προσπάθειες και να συντονιστεί με την Ελληνική Κυβέρνηση, τον Υπουργείο
Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, το ΤΑΙΠΕΔ, τον Δήμο Πειραιά και άλλους
συνεργάτες και πελάτες. Πιστεύουμε ότι η μοίρα μας, και των ελλήνων και των
κινέζων υπαλλήλων είναι συνδεδεμένη και με σκληρή δουλειά θα κάνουμε μαζί το
λιμάνι του Πειραιά το πιο λαμπερό μαργαριτάρι της Μεσογείου».
Η Cosco σχεδιάζει να φέρνει
Κινέζους τουρίστες στην Ελλάδα με απευθείας πτήσεις από την Κίνα, οι οποίοι θα
επιβιβάζονται στα κρουαζιερόπλοια και θα κάνουν κρουαζιέρες με βάση το λιμάνι του Πειραιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.