Ομιλία του Captain ΧU LIRONG, Πρόεδρος China COSCO
Για μας έχει μεγάλη σημασία γιατί είναι το πρώτο έργο κρουαζιέρας που θα τεθεί σε λειτουργία μετά από την στρατηγική συνεργασία της COSCO SHIPPING με τον ΟΛΠ. Το μήκος του νέου προβλήτα φτάνει τα 280 μέτρα και οι θέσεις πρόσδεσης για τα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς αυξήθηκαν. Η ποιότητα των υπηρεσιών θα αναβαθμιστεί και θα υπάρξουν μεγάλα περιθώρια για μελλοντική ανάπτυξη στον τομέα αυτό.
Για μας έχει μεγάλη σημασία γιατί είναι το πρώτο έργο κρουαζιέρας που θα τεθεί σε λειτουργία μετά από την στρατηγική συνεργασία της COSCO SHIPPING με τον ΟΛΠ. Το μήκος του νέου προβλήτα φτάνει τα 280 μέτρα και οι θέσεις πρόσδεσης για τα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς αυξήθηκαν. Η ποιότητα των υπηρεσιών θα αναβαθμιστεί και θα υπάρξουν μεγάλα περιθώρια για μελλοντική ανάπτυξη στον τομέα αυτό.
Γνωρίζετε
ότι η ναυτιλία, ο τουρισμός και η γεωργία
είναι οι τρεις σημαντικές βιομηχανίες
της Ελλάδας. Η Ελληνική κρουαζιέρα που
έχει στενές σχέσεις με την ναυτιλία και
τον τουρισμό έχει μεγάλη προοπτική. Η
Ελλάδα διαθέτει πλούσιους τουριστικούς
τόπους μοναδική φύση και πολιτιστική
κληρονομιά. Τα λαμπερά ιστορικά
επιτεύγματα και η όμορφη θέα της Μεσογείου
προσελκύουν χιλιάδες τουρίστες από
διάφορα μέρη, από την άκρη του κόσμου
να έρθουν στη θαυμάσια Ελλάδα. Λόγω της
πλεονεκτικής γεωγραφικής του θέσης, το
λιμάνι του Πειραιά έχει γίνει μία
απαραίτητη στάση στη Μεσογειακή
κρουαζιέρα γεγονός που αποδεικνύει
ότι έχει μεγάλη προοπτική.
Όσον
αφορά την αγορά κρουαζιέρας σημειώνεται
μεγάλη ανάπτυξη στη Άπω Ανατολή και
ιδιαίτερα στην Κίνα, επειδή υπάρχει
τεράστια ζήτηση από τους κινέζους για
τουρισμό στο εξωτερικό μετά από το
Άνοιγμα και τις Μεταρρυθμίσεις της
Κίνας που έφερε την οικονομική ευημερία.
Και ο τουρισμός με κρουαζιερόπλοια έχει
γίνει νέα μόδα στην Κίνα. Ίδια μόδα έχει
γίνει και ο τουρισμός στην Ελλάδα μετά
από τις καλύψεις των ειδήσεων για την
στρατηγική συνεργασία της COSCO SHIPPING με
τον ΟΛΠ. Οι κινέζοι γνωρίζουν τώρα όλο
και περισσότερο την Ελλάδα και η Ελλάδα
έχει γίνει ο πόλος έλξης χιλιάδων κινέζων
τουριστών.
Η
COSCO
SHIPPING
με υποστήριξη από την Ελληνική Κυβέρνηση
και άλλους αρμόδιους φορείς θα επιταχύνει
την κατασκευή αγκυροβολίων με μεγάλο
βάθος, ώστε να υπάρχουν θέσεις παραβολής
για τα μεγαλύτερα και πολυτελέστερα
κρουαζιερόπλοια του κόσμου. Ταυτόχρονα,
η COSCO
SHIPPING
θα κάνει νέες επενδύσεις για την
αναβάθμιση των υπηρεσιών και της
ανταγωνιστικότητας. Η διακίνηση επιβατών
κρουαζιέρας του λιμανιού τώρα είναι
περίπου 1 εκατ. τον χρόνο, ενώ ο
βραχυπρόθεσμος σκοπός μας είναι να την
αυξήσουμε μέχρι 1.5 εκατ. και μακροπρόθεσμος
3 εκατ.
H
COSCO SHIPPING είναι πρόθυμη να καταβάλει
κοινές προσπάθειες και να συντονιστεί
με την Ελληνική Κυβέρνηση, τον Υπουργείο
Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, το
ΤΑΙΠΕΔ, τον Δήμο Πειραιά και άλλους
συνεργάτες και πελάτες. Πιστεύουμε ότι
η μοίρα μας, και των ελλήνων και των
κινέζων υπαλλήλων είναι συνδεδεμένη
και με σκληρή δουλειά θα κάνουμε μαζί
το λιμάνι του Πειραιά το πιο λαμπερό
μαργαριτάρι της Μεσογείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.