2 Ιουλ 2016

Άπνοια στο κλάδο του scrap

Παρά το γεγονός ότι έγιναν µερικές πράξεις την εβδοµάδα που µας πέρασε, γενικότερα η αγορά δεν παρουσιάζει ιδιαίτερο αγοραστικό ενδιαφέρον, µε τους End Buyers είτε να προσφέρουν σε χαµηλά επίπεδα ή να µην προσφέρουν καθόλου.
Οι αργίες του Eid την πρώτη εβδοµάδα του Ιουλίου σε Μπαγκλαντές και Πακιστάν θα µειώσουν περαιτέρω το µειωµένο αγοραστικό ενδιαφέρον, ενώ αναµένουµε να διαπιστώσουµε και την επήρεια του Brexit στην αγορά των διαλύσεων. Παράλληλα, µείωση εµφανίζει και η προσφορά των πλοίων εδώ και ένα µήνα περίπου ενώ οι προσφερόµενες τιµές το ίδιο διάστηµα έχουν πέσει κατά $ 50 - $ 60/LDT. Στην Ινδία, σε γενικές γραµµές υπάρχει άρνηση από τους End Buyers στο να προσφέρουν εκτιµώντας ότι η πτώση των τιµών µάλλον θα συνεχιστεί, ενώ το άνοιγµα των LCs από τις τράπεζες γίνεται όλο και πιο δύσκολο και σε αρκετές περιπτώσεις απαιτείται η πληρωµή των προηγουµένων LCs πριν ανοίξουν καινούριο. Το Μπαγκλαντές, είναι αντιµέτωπο µε υπέρ-κάλυψη των διαλυτηρίων, µε αγορές από το προηγούµενο διάστηµα, ενώ λόγω των µουσώνων δεν επιτρέπεται το «κόψιµο» των πλοίων, έχοντας σαν αποτέλεσµα την µείωση του αγοραστικού ενδιαφέροντος. Στο Πακιστάν, ενώ όλοι εκτιµούσαν ότι οι End Buyers θα βγουν στην δυναµικά στην αγορά στα τέλη Ιουνίου δηλαδή πριν την επιβολή των νέων δασµών που θα τεθούν σε ισχύ την 1η Ιουλίου, από την ψήφιση του νέου προϋπολογισµού, τελικά διαψεύστηκαν καθώς τα διαλυτήρια φρόντισαν να χτίσουν ισχυρά αποθέµατα (ειδικά σε Capes) πριν καν τεθεί το θέµα του προϋπολογισµού. Η Κίνα, συνεχίζει και απέχει από την αγορά, καθώς µέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες. . Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 732,692 DWT περίπου, εκ των οποίων το 84% (615,416 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 0% (0 DWT) δεξαµενόπλοια, και το 16% (117,276 DWT) Containers. Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής: ✏ Ινδία: Από $ 240 - $ 270 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Πακιστάν: Από $ 245 - $ 275 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Μπαγκλαντές: Από $ 250 - $ 280 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα ✏ Κίνα: Από $ 150 - $ 160 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια

ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.