«Ησυχία» συνεχίζει και επικρατεί στην αγορά, καθώς βρισκόµαστε πλέον στην καρδιά του
καλοκαιριού και της περιόδου των µουσώνων όπου παραδοσιακά η αγορά αυτό το διάστηµα πάντα
βρίσκεται σε λήθαργο. Παράλληλα, αρκετά από τα διαλυτήρια είναι απασχοληµένα µε το κόψιµο
των πλοίων από αγορές του προηγούµενου διαστήµατος, αλλά ακόµη και η διαδικασία του
κοψίµατος γίνεται µε ιδιαίτερα αργούς ρυθµούς, λόγω εποχικότητας, γεγονός που σηµαίνει ότι θα
χρειαστεί ακόµη λίγο διάστηµα πριν δούµε την αγορά να τίθεται και πάλι σε λειτουργία.
Στην Ινδία, παρά το γεγονός ότι οι εγχώριες τιµές του σιδήρου αυξήθηκαν κατά $ 15/LDT και η
ρουπία βελτιώθηκε στα χαµηλά 67 προς το δολάριο, στοιχεία τα οποία δηµιούργησαν κάποιο
αγοραστικό ενδιαφέρον, οι χαµηλές προσφερόµενες τιµές από τους End Buyers δεν προσέλκυσαν
σχεδόν καθόλου τους Cash Buyers.
Το Μπαγκλαντές, παρά την λήξη των αργιών του Eid, δεν επέστρεψε στην αγορά, καθώς τα
περισσότερα διαλυτήρια έχουν χτίσει µεγάλο αριθµό αποθεµάτων από την έντονη δραστηριοποίηση
των προηγούµενων µηνών.
Στο Πακιστάν, η αγορά συνεχίζει και είναι υποτονική, µε ελάχιστους End Buyers να είναι
διατεθειµένοι να προσφέρουν, γεγονός που εκτός από την εποχικότητα αποδίδεται και στο ότι ακόµη
δεν έχει συγκεκριµενοποιηθεί η επιβάρυνση που θα επιφέρει η νέα φορολογία στις τιµές.
Η Κίνα, συνεχίζει και απέχει από την αγορά, καθώς µέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το
πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες.
.
Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 266,015 DWT περίπου, εκ των
οποίων το 51% (136,327 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 5% (12,550 DWT) δεξαµενόπλοια,
και το 44% (117,138 DWT) Containers.
Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 240 - $ 270 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 235 - $ 265 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 245 - $ 275 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Κίνα: Από $ 170 - $ 180 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα
ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.