Θύμα αλλά και δέσμια των γραφειοκρατικών μηχανισμών του ελληνικού κράτους έχει πέσει ιδιοκτήτρια επαγγελματικού σκάφους αναψυχής το οποίο κλάπηκε το 2012 και τώρα καλείται να πληρώνει φόρους για ένα πλοίο «Φάντασμα», ενώ δεν μπορεί να κλείσει ούτε την εταιρεία της αν δεν ξεκαθαρίσει το θέμα! Η υπόθεσή της έχει γίνει «μπαλάκι» μεταξύ των υπουργείων Ναυτιλίας και Οικονομικών και ακόμη άκρη δεν έχει βρεθεί.
Σε επιστολές τη προς το υπουργείο Ναυτιλίας αλλά και προς το Οικονομικών από τον Οκτώβριο του 2015 και μετά η κα Μαρκέλλα Ιωάννου προσπαθεί να αποδείξει τα... αυταπόδεικτα αλλά όσο κινείται τόσο βουλιάζει στην «κινούμενη άμμο» του κρατικού μηχανισμού.
Μιλώντας στο "newmoney.gr" ξετυλίγει το κουβάρι:
«Το 2006 ίδρυσα την εταιρία ΙΘΑΚΗ ΜΑΡΙΝ Α.Ε. η οποία αντιπροσώπευε, και για πρώτη φορά έφερε στην Ελλάδα, ιστιοπλοϊκά Καταμαράν από όλη την Ευρώπη. Μεταξύ των άλλων σκαφών φέραμε και ένα μηχανοκίνητο Καταμαράν, αξίας 320.000 ευρώ, μοναδικό στο είδος του, το οποίο έκανε ναύλα στα διάφορα νησιά, από το 2008. Τον Αύγουστο του 2012, στην καρδιά του καλοκαιριού, το σκάφος αυτό εκλάπη μέσα από τη Μαρίνα Καλαμακίου.
Μόλις αντιληφθήκαμε την εξαφάνιση του, κάναμε αμέσως την σχετική δήλωση στο λιμεναρχείο Καλαμακίου, στο Κεντρικό Λιμεναρχείο, καθώς και μήνυση κατά αγνώστου και παράλληλα αναθέσαμε την υπόθεση σε έμπειρο δικηγόρο.
Η επόμενη λοιπόν λογική και αναμενόμενη εξέλιξη της υπόθεσης θα ήτο η διαγραφή του σκάφους από τα Νηολόγια. Δυστυχώς όμως εξ' αιτίας της ισχύουσας νομοθεσίας, όχι μόνον το σκάφος δεν διεγράφη, αλλά και ως φυσικό επακόλουθο η ΔΟΥ Πλοίων συνεχίζει ακόμη να με χρεώνει με όλους τους φόρους (επιτηδεύματος, εισφορές κλπ.) όπως ακριβώς θα συνέβαινε αν το σκάφος υπήρχε και δούλευε! Σημειωτέο τον Μάρτιο του 2015 μου έκαναν κατάσχεση όλων των προσωπικών μου λογαριασμών, για ένα ποσό 3.300 ευρώ το οποίο και πήραν αυθαίρετα.» Στη συνέχεια η κατάσταση χειροτέρεψε για την κα Ιωάννου:
«Το σκάφος, λόγω της τριετούς εξαφάνισης του, και φυσικά απουσίας του από ναύλα, έχει χάσει την επαγγελματικότητα του, γίνεται αυτομάτως ιδιωτικό, οπότε θα πρέπει εγώ να πληρώσω και το ΦΠΑ που του αναλογεί, της τάξεως έως και 50.000 ευρώ. Και όχι μόνον. Θα μου αυξηθούν τα τεκμήρια με όσα αυτό συνεπάγεται, και το ζήτημα πλέον όπως καταλαβαίνετε ξεφεύγει εντελώς.
Εν κατακλείδι. Είμαι καταδικασμένη από το κράτος να πληρώνω εσαεί ένα σκάφος Φάντασμα όντας υπόδουλη μιας αχαραχτήριστης και ανελέητης νομοθεσίας που εξακολουθεί να υφίσταται - παρόλη την τόσο εμφανή αδικία που προκαλεί – εξυπηρετώντας μόνον συμφέροντα σχετικών κυκλωμάτων.
Και το Μεγάλο ερώτημα είναι. Γιατί εγώ πρέπει να τιμωρηθώ τόσο σκληρά επειδή θέλησα να επενδύσω με όσες οικονομίες είχα στον Τουρισμό της χώρας μου, και γιατί άραγε ο οποιοσδήποτε ξένος να θελήσει να επενδύσει και αυτός σε μια χώρα με τόσο αναχρονιστικές νομοθεσίες; Προτίθεμαι να το παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις, και για την δική μου υπόθεση αλλά και για το γεγονός ότι αυτή η χώρα πρέπει κάποτε να εκσυγχρονισθεί.
Είναι επιτέλους καιρός να αναπροσαρμόζονται στην πραγματικότητα κάποιες παλαιές και αναχρονιστικές νομοθεσίες» και καταλήγει:
«Σημειωτέον ότι η προαναφερθείσα εταιρία ΙΘΑΚΗ Μαρίν Α.Ε., την οποίαν θα ήθελα να κλείσω λόγω της κρίσης, εμπλέκεται κατά το ήμισυ στη εταιρεία του κλεμμένου σκάφους, συνεπώς δεν μπορεί να κλείσει και συνεπώς υπόκειται και αυτή σε όλη τη σχετική φορολογία. Δηλαδή πληρώνω δύο εταιρίες χωρίς αντικείμενο!»
Έως σήμερα η κα Ιωάννου ακόμα περιμένει τη σύσταση κοινής Επιτροπής μεταξύ ΥΝΑ και Οικονομικών προκειμένου να εξετάσουν το θέμα. Στο μεταξύ τα χρέη και οι απαιτήσεις του Δημοσίου συνεχίζουν να υφίστανται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.