Όσον αφορά τις αξίες των πλοίων παραμένουν σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Ένα cape του 2006 χωρητικότητας 177.533 dwt πουλήθηκε έναντι 13,75 εκατ. δολ.
Στα kamsarmax, τo «Ocean Lord» 82.134 DWT (2014 - Tsuneishi Zosen), χωρίς Electronically Controlled Fuel Injection System στην κύρια µηχανή, πουλήθηκε σε Έλληνες στα 18 εκατ. δολ. και το «Kaiyo» 81.800 DWT (2003 - Oshima), Coal Carrier, πουλήθηκε στα 5,1 εκατ. δολ.
Στα panamax, το «Alpha Effort» 72.844 DWT (2005 - Samsung) πουλήθηκε στα 3,5 εκατ. δολ. και το «Argo» 76.728 DWT (2005 - Sasebo) µαζί µε το Supramax «Indigo» 53.609 DWT (2003 - Iwagi Zosen) αγοράστηκαν en bloc από την Empire Navigation στα 12,25 εκατ. δολ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.