Οι γεωπολιτικές εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν επιπτώσεις και τα θέμα της ενέργειας.
Η εξασφάλιση των αποθεμάτων φυσικού αερίου είναι μείζονος σημασίας
για την Ευρώπη και στο κάδρο μπαίνουν δυνατά οι Έλληνες πλοιοκτήτες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Marine Information Services ο ελληνικών
συμφερόντων στόλος LNG φθάνει συνολικά τα 42 πλοία στο νερό και άλλα
31 υπό ναυπήγηση.
Οι Έλληνες που διακρίνονται είναι:
- Η GASLOG του Πήτερ Λιβανού έχει 21 πλοία και 10 υπό ναυπήγηση
- Η DYNAGAS του Γιώργου Προκοπίου με οκτώ πλοία στο νερό και δύο υπό ναυπήγηση.
Η MARAN GAS του Ιωάννη Αγγελικούση με επτά πλοία εν ενεργεία και 15 υπό ναυπήγηση
- Η TMS CARDIFF GAS του Γιώργου Οικονόμου που έχει τρία πλοία στο νερό και ένα υπό ναυπήγηση
- Η THENAMARIS του Ντίνου Μαρτίνου που έχει δύο LNG και ένα υπό ναυπήγηση
- Η ΤΕΝ του ομίλου Τσάκου που έχει ένα πλοίο στο νερό και ένα υπό
ναυπήγηση. Στόχο έχει να δημιουργήσει σε βάθος χρόνου στόλος ο οποίος
θα αποτελείται από 10 LNG.
- Η ALPHA TANKERS της Άννας Αγγελικούση που έχει ένα LNG υπό ναυπήγηση.
Οι Έλληνες κατέχουν την πρώτη θέση σε νέες παραγγελίες με βάση τον
αριθμό των πλοίων, με ποσοστό 33% και τη δεύτερη θέση πίσω από τους
Ιάπωνες όταν προστεθούν τα πλοία που είναι στο νερό και τα υπό
ναυπήγηση. Ελέγχουν το 6% του υφιστάμενου στόλου LNG με βάση των
αριθμών πλοίων και την έβδομη θέση στην παγκόσμια κατάταξη.
Ο ελληνόκτητος στόλος αποτελείται από 73 πλοία συνολικά και αντιπροσωπεύει το 12% του παγκόσμιου στόλου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.