Τα φιλόδοξα σχέδιά του για 15.000 επιβάτες στη βρετανική αγορά
μέχρι το 2018 αποκάλυψε ο διευθυντής πωλήσεων της Louis Cruises,
Πυθαγόρας Νάγος.
Όπως δήλωσε στο ttg στη διάρκεια της έκθεσης WTM του Λονδίνου, η εταιρία έχει επαναπροσδιορίσει το προϊόν της και είναι έτοιμη να στοχεύσει με επιθετική πολιτική στη βρετανική αγορά, η οποία, όπως είπε, προς το παρόν είναι «εξαιρετικά μικρή».
Περί το 35% των πελατών της εταιρίας προέρχονται από τη Β. Αμερική, ενώ οι πελάτες από τη Λατινική Αμερική αντιπροσωπεύουν το 22% και οι Αυστραλοί το 10%. Ωστόσο, μόλις 2.000 επιβάτες έκαναν κρουαζιέρα με πλοίο της εταιρίας το 2014.
Ο κ. Νάγος παραδέχθηκε ότι η απόκτηση 15.000 επιβατών στη Βρετανία μέσα σε τέσσερα έτη είναι ένα αρκετά φιλόδοξο σχέδιο, όμως εφόσον η Βρετανία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά κρουαζιέρας στον κόσμο, ο στόχος είναι εφικτός. Αν ο στόχος δεν επιτευχθεί, είπε, αυτό θα οφείλεται στην έλλειψη αεροπορικών πτήσεων, γι’ αυτό και η εταιρία βρίσκεται σε συζητήσεις με την Aegean ώστε να αυξηθεί η χωρητικότητα των πτήσεων, παρότι αναγνώρισε ότι πρέπει να αυξηθούν ευρύτερα οι θέσεις πτήσεων.
Η εταιρία, σύμφωνα με τον κ. Νάγο, τα τελευταία δύο έτη αξιολογεί το προϊόν της και έχει περάσει στη φάση των αλλαγών επάνω σε αυτό ώστε να το καταστήσει πιο ελκυστικό στις διεθνείς αγορές.
Κατέληξαν ότι το προϊόν θα πρέπει να διαμορφωθεί γύρω από την ελληνική εμπειρία στους προορισμούς, στο φαγητό και στη διασκέδαση. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρία έχει κάνει τις εκδρομές ξηράς «πιο ελληνικές» με περισσότερες νέες ξεναγήσεις. Το νέο προϊόν περιλαμβάνει και νέες συνταγές από διαφορετικούς προορισμούς της Ελλάδας καθώς και εκδηλώσεις κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας με μαθήματα μαγειρικής πιάτων της ελληνικής κουζίνας και ελληνικούς χορούς.
Στο πλαίσιο των αλλαγών, η εταιρία, όπως είπε ο κ. Νάγος, επανατοποθετεί στην αγορά δύο από τα πλοία της ως Celestyal Cruises, ένα όνομα που αντιπροσωπεύει το προϊόν της εταιρίας. Όπως εξήγησε ο διευθυντής πωλήσεων, η λέξη Celestyal αντιπροσωπεύει την «ουράνια εμπειρία» που προσφέρει η εταιρία και η ορθογραφία της είναι ελαφρώς παραποιημένη για να αναδεικνύει τη διαφοροποίηση της εταιρίας συγκριτικά με άλλα brand κρουαζιέρας.
Στο μεταξύ, αγώνας θα δοθεί και για την προσέλκυση επαναλαβανόμενων πελατών, είπε ο κ. Νάγος, ο οποίος παραδέχθηκε ότι το ποσοστό τους αυτή τη στιγμή είναι «πολύ μικρό», μεταξύ του 5-8%. Στην προσπάθεια αυτή θα επιστρατευθούν ταξίδια σε νέους προορισμούς με χαμηλό επίπεδο υποδομών, όπου η προσέγγιση μεγάλων κρουαζιερόπλοιων άλλων εταιριών δεν είναι εφικτή.-
ΠΗΓΗ: http://www.tornosnews.gr/permalink/6714.html
Όπως δήλωσε στο ttg στη διάρκεια της έκθεσης WTM του Λονδίνου, η εταιρία έχει επαναπροσδιορίσει το προϊόν της και είναι έτοιμη να στοχεύσει με επιθετική πολιτική στη βρετανική αγορά, η οποία, όπως είπε, προς το παρόν είναι «εξαιρετικά μικρή».
Περί το 35% των πελατών της εταιρίας προέρχονται από τη Β. Αμερική, ενώ οι πελάτες από τη Λατινική Αμερική αντιπροσωπεύουν το 22% και οι Αυστραλοί το 10%. Ωστόσο, μόλις 2.000 επιβάτες έκαναν κρουαζιέρα με πλοίο της εταιρίας το 2014.
Ο κ. Νάγος παραδέχθηκε ότι η απόκτηση 15.000 επιβατών στη Βρετανία μέσα σε τέσσερα έτη είναι ένα αρκετά φιλόδοξο σχέδιο, όμως εφόσον η Βρετανία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά κρουαζιέρας στον κόσμο, ο στόχος είναι εφικτός. Αν ο στόχος δεν επιτευχθεί, είπε, αυτό θα οφείλεται στην έλλειψη αεροπορικών πτήσεων, γι’ αυτό και η εταιρία βρίσκεται σε συζητήσεις με την Aegean ώστε να αυξηθεί η χωρητικότητα των πτήσεων, παρότι αναγνώρισε ότι πρέπει να αυξηθούν ευρύτερα οι θέσεις πτήσεων.
Η εταιρία, σύμφωνα με τον κ. Νάγο, τα τελευταία δύο έτη αξιολογεί το προϊόν της και έχει περάσει στη φάση των αλλαγών επάνω σε αυτό ώστε να το καταστήσει πιο ελκυστικό στις διεθνείς αγορές.
Κατέληξαν ότι το προϊόν θα πρέπει να διαμορφωθεί γύρω από την ελληνική εμπειρία στους προορισμούς, στο φαγητό και στη διασκέδαση. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρία έχει κάνει τις εκδρομές ξηράς «πιο ελληνικές» με περισσότερες νέες ξεναγήσεις. Το νέο προϊόν περιλαμβάνει και νέες συνταγές από διαφορετικούς προορισμούς της Ελλάδας καθώς και εκδηλώσεις κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας με μαθήματα μαγειρικής πιάτων της ελληνικής κουζίνας και ελληνικούς χορούς.
Στο πλαίσιο των αλλαγών, η εταιρία, όπως είπε ο κ. Νάγος, επανατοποθετεί στην αγορά δύο από τα πλοία της ως Celestyal Cruises, ένα όνομα που αντιπροσωπεύει το προϊόν της εταιρίας. Όπως εξήγησε ο διευθυντής πωλήσεων, η λέξη Celestyal αντιπροσωπεύει την «ουράνια εμπειρία» που προσφέρει η εταιρία και η ορθογραφία της είναι ελαφρώς παραποιημένη για να αναδεικνύει τη διαφοροποίηση της εταιρίας συγκριτικά με άλλα brand κρουαζιέρας.
Στο μεταξύ, αγώνας θα δοθεί και για την προσέλκυση επαναλαβανόμενων πελατών, είπε ο κ. Νάγος, ο οποίος παραδέχθηκε ότι το ποσοστό τους αυτή τη στιγμή είναι «πολύ μικρό», μεταξύ του 5-8%. Στην προσπάθεια αυτή θα επιστρατευθούν ταξίδια σε νέους προορισμούς με χαμηλό επίπεδο υποδομών, όπου η προσέγγιση μεγάλων κρουαζιερόπλοιων άλλων εταιριών δεν είναι εφικτή.-
ΠΗΓΗ: http://www.tornosnews.gr/permalink/6714.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.