17 Νοε 2014

Αρνητική η εικόνα στις διαλύσεις πλοίων

Αρνητική συνεχίζει και είναι η εικόνα στις διαλύσεις, με κύρια αιτία το πλήγμα που έχουν επιφέρει
οι φθηνές Κινεζικές εισαγωγές, παρά το γεγονός ότι τα θεμελιώδη μεγέθη δηλαδή οι νομισματικές
ισοτιμίες και οι εγχώριες τιμές σιδήρου βρίσκονται σε σταθερότητα και σε ικανοποιητικά επίπεδα.


Οι όποιες πράξεις γίνανε, θεωρούνται distressed καθώς οι End Buyers εκμεταλλευόμενοι τις
αρνητικές εξελίξεις αγοράζουν σε χαμηλές τιμές αλλά και αυτοί με τη σειρά τους αντιμετωπίζουν
προβλήματα στο να πουλήσουν το σίδηρο στην εγχώρια αγορά τους λόγω των φθηνών εισαγωγών
από την Κίνα. Ακόμη δεν έχουν παρθεί μέτρα, δασμοί, κατά των εισαγωγών, από την Ινδία και το
Πακιστάν, με το δεύτερο να πιέζει ιδιαίτερα προς αυτή την κατεύθυνση, με αποτέλεσμα την πτώση των
τιμών, οδηγώντας έτσι τους πλοιοκτήτες να αποσύρουν τα πλοία από την αγορά.
Η Ινδία, είναι η αγορά που αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο πρόβλημα λόγω των εισαγωγών από Κίνα
και παρά το γεγονός ότι οι προσφερόμενες τιμές από τους End Buyers είναι ιδιαίτερα χαμηλές,
κάποια κλεισίματα λάβανε χώρα καθώς οι Cash Buyers δεν είχαν άλλη επιλογή και αναγκάστηκαν να
πουλήσουν σε χαμηλά επίπεδα λόγω των υψηλών αποθεμάτων που είχαν χτίσει πριν το πλήγμα από τη
Κίνα. Λύση στο πρόβλημα της Ινδίας θα δοθεί μόνο όταν επιβληθούν δασμοί στις εισαγωγές,
αντίδραση η οποία έχει λίγο καθυστερήσει αλλά θεωρείται δεδομένη ότι θα γίνει.
Το Μπαγκλαντές, έχει αρχίσει και αυτό να νοιώθει το πρόβλημα καθώς οι τιμές δέχονται πιέσεις
ακολουθώντας την ψυχολογία των ανταγωνιστών του, αλλά και γιατί έχει αρχίσει και αντιμετωπίζει
και αυτό το πρόβλημα των φθηνών εισαγωγών αν και σε μικρότερο μέγεθος από αυτό της Ινδίας και
του Πακιστάν, με αποτέλεσμα οι End Buyers να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί πριν προβούν σε
οποιαδήποτε προσφορά.
Το Πακιστάν, είναι και αυτό αντιμέτωπο με τις Κινεζικές εισαγωγές και προσπαθεί να αντιμετωπίσει
πιο δυναμικά το πρόβλημα καθώς οι «διοικήσεις» των διαλυτηρίων προσπαθούν να πείσουν τις
κυβερνητικές αρχές να επιβάλλουν φόρο 10% στις εισαγωγές αλλά μέχρι στιγμής χωρίς
ανταπόκριση, έχοντας σαν αποτέλεσμα οι τιμές να πέσουν από $30 - $50 τον τόνο LDT.
Η Κίνα, συνεχίζει απτόητη με το γνωστό πρόγραμμα της επιδότησης των κρατικών εταιρείων της.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων την τελευταία εβδομάδα ήτανε 898,158 DWT, εκ των οποίων το
77% (690,216 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 5% (46,858 DWT) δεξαμενόπλοια, και το 18%
(161,084 DWT) Containers.
Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια κυμάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 440 - $ 470 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 445 - $ 475 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 450 - $ 480 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα
✏ Κίνα: Από $ 280 - $ 300 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.