Σε εποχική διόρθωση έχει εισέλθει ο τομέας των διαλύσεων με την ζήτηση για πλοία να παραμένει
περιορισμένη καθώς εκτός από τους μουσώνες έχει ξεκινήσει και η θρησκευτική εορτή, το Ραμαζάνι,
όπου κυρίως επηρεάζει το Πακιστάν και το Μπαγκλαντές, ενώ οι End Buyers είναι σε κατάσταση
αναμονής και παραμένουν επιφυλακτικοί στο να προσφέρουν, καθώς προσδοκούν ότι οι τιμές στο
επόμενο διάστημα θα υποστούν και περαιτέρω διόρθωση. Όπως εκτιμάται η αγορά θα συνεχίσει να
κινείται σε νωχελικά επίπεδα το επόμενο διάστημα και όλοι αναμένουν να περάσει αυτή η περίοδος
ώστε να εισέλθουμε στο τελευταίο τρίμηνο του έτους όπου παραδοσιακά την περίοδο αυτή ο τομέας
των διαλύσεων παρουσιάζει ανοδικές τάσεις.
Η Ινδία, ενδεχομένως να είναι η μόνη αγορά που θα δείξει κάποια σημάδια δραστηριοποίησης αυτή
τη περίοδο καθώς το Πακιστάν και το Μπαγκλαντές απέχουν λόγω Ραμαζάνι αλλά και γιατί οι τιμές
που προσφέρει είναι οι πιο ανταγωνιστικές, αλλά από την άλλη, το γεγονός ότι η ρουπία προσπαθεί
να σταθεροποιηθεί στα επίπεδα των 60 προς το δολάριο ενώ ταυτόχρονα οι τιμές του σιδήρου
αντιμετωπίζουν διακυμάνσεις από μέρα σε μέρα δημιουργεί ένα κλίμα επιφυλακτικότητας στους
αγοραστές.
Στο Μπαγκλαντές, η έναρξη του Ραμαζάνι, συνέπεσε με το μειωμένο ενδιαφέρον για αγορές που
ήδη προϋπήρχε και τουλάχιστον για τον επόμενο μήνα δεν φαίνεται ότι θα υπάρξει ιδιαίτερη
δραστηριότητα καθώς και οι τιμές που προσφέρει δεν βρίσκονται σε ανταγωνιστικά επίπεδα.
Στο Πακιστάν, η υπόνοια που υπήρχε ότι πριν το Ραμαζάνι θα επιδοθεί σε αγορές τελικά δεν έλαβε
σάρκα και οστά και οι τιμές που προσέφερε έφτασαν να βρίσκονται σε επίπεδα χαμηλότερα των
ανταγωνιστών του χάνοντας έτσι και τις όποιες ευκαιρίες παρουσιάστηκαν.
Στη Κίνα, η γνωστή ιστορία των επιδοτήσεων καλά κρατεί, απασχολώντας τα διαλυτήρια με
κρατικό τονάζ, αλλά εκτιμάται πως η πτώση των τιμών από τις ανταγωνίστριες αγορές κατά κάποιο
τρόπο τους «επιβάλει» να μπουν και πάλι στο «παιχνίδι», νωρίτερα από το αναμενόμενο.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων την τελευταία εβδομάδα ήτανε 172,162 DWT, εκ των οποίων
περίπου το 83% (143,353 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 7% (11,289 DWT) δεξαμενόπλοια,
και το 10% (17,520 DWT) Containers.
Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια κυμάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 455 - $ 485 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 450 - $ 480 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 450 - $ 480 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα
✏ Κίνα: Από $ 310 - $ 325 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.