Υπο-απέδωσαν
την περασμένη εβδομάδα οι ναυτιλιακές μετοχές της Νέας Υόρκης έναντι
της υπόλοιπης αγοράς, με το δείκτη Capital Link Maritime Index (CLMI) να
σημειώνει πτώση 1,37%, έναντι ανόδου 1,03% για τον S&P 500, 1,97%
για το Nasdaq και πτώσης 0,10% για τον Dow Jones.
Τις καλύτερες επιδόσεις εμφάνισαν, την περασμένη εβδομάδα, οι μετοχές των εταιρειών containers, με το δείκτη Capital Link Container Index να ενισχύεται κατά 0,91%, και τον Capital Link LNG/LPG Index να ακολουθεί, με άνοδο 0,87.
Τις χειρότερες επιδόσεις εμφάνισαν οι μετοχές των τάνκερς, με το δείκτη Capital Link Tanker Index να υποχωρεί κατά 5,74%.
Στο ίδιο διάστημα, οι μετοχές της κατηγορίας dry bulk υπο-απέδωσαν έναντι της φυσικής αγοράς, με τον Baltic Dry Index (BDI) να ενισχύεται κατά 0,96%, έναντι πτώσης του Capital Link Dry Bulk Index κατά 2,82%.
Από τις αρχές του έτους, ο BDI έχει σημειώσει πτώση 65,03%, ενώ ο Capital Link Dry Bulk Index έχει υποχωρήσει κατά 2,56%.
Τις καλύτερες επιδόσεις εμφάνισαν, την περασμένη εβδομάδα, οι μετοχές των εταιρειών containers, με το δείκτη Capital Link Container Index να ενισχύεται κατά 0,91%, και τον Capital Link LNG/LPG Index να ακολουθεί, με άνοδο 0,87.
Τις χειρότερες επιδόσεις εμφάνισαν οι μετοχές των τάνκερς, με το δείκτη Capital Link Tanker Index να υποχωρεί κατά 5,74%.
Στο ίδιο διάστημα, οι μετοχές της κατηγορίας dry bulk υπο-απέδωσαν έναντι της φυσικής αγοράς, με τον Baltic Dry Index (BDI) να ενισχύεται κατά 0,96%, έναντι πτώσης του Capital Link Dry Bulk Index κατά 2,82%.
Από τις αρχές του έτους, ο BDI έχει σημειώσει πτώση 65,03%, ενώ ο Capital Link Dry Bulk Index έχει υποχωρήσει κατά 2,56%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.