Η καθοδική πορεία της ναυλαγοράς
ξηρού φορτίου συνεχίζεται και ο δείκτης έκλεισε χθες στις 727 μονάδες. Βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με εκείνα στα τέλη
Αυγούστου του 2012 και συγκεκριμένα
στις 28 Αυγούστου
που το κλείσιμο του ήτανε στις 724 μονάδες.
«Αν συγκρίνουμε τα σημερινά επίπεδα με
την ίδια ημερομηνία
του 2012 και
2013, όπου οι τιμές του BDI ήτανε στις 1,074
και 1,117 αντίστοιχα, θα δούμε ότι ο δείκτης σήμερα
είναι μειωμένος
κατά 31,85% με την ίδια ημερομηνία του 2012 και 34,47% με αυτή του 2013»
επισημαίνει ο διεθνής ναυλομεσιτικός οίκος G.Moundreas SA: «Η
ειδοποιός διαφορά όμως μεταξύ αυτών
των 2 χρόνων δηλαδή του 2012 και
2013 είναι ότι ο BDI μετά τον Ιούλιο του 2012 συνέχισε να κινείται σε χαμηλά επίπεδα,
επί το πλείστον κάτω των
1.000 μονάδων για περίπου ένα χρόνο. Αντίθετα από
τον Ιούλιο του
2013 και μέχρι τα τέλη
Μαρτίου του 2014 ο δείκτης είχε ανοδική πορεία σπάζοντας το φράγμα
των 2,000 μονάδων και στα μέσα του 2013 έφτασε στο υψηλότερο σημείο των 2.330 μονάδων.
Η ερώτηση λοιπόν
που γεννάται είναι
ποια πορεία
θα ακολουθήσει ο BDI από εδώ και πέρα, την πτωτική του 2012 ή την ανοδική
του 2013;»
Το ιστορικό χαμηλό του BDI έγινε στις
3 Φεβρουαρίου
του 2012 όπου ο δείκτης έκλεισε στις 647 μονάδες. Παν
και ο δείκτης βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα, το αγοραστικό ενδιαφέρον για μεταχειρισμένα πλοία παραμένει
αρκετά υψηλό
καθώς οι τιμές των
πλοίων σε γενικές γραμμές το τελευταίο διάστημα έχουν
αρχίσει και
διορθώνουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.