Αν
και τα ναυάγια σπάνια μπορούν να έχουν κάποιο θετικό αντίκτυπο το Costa
Concordia μπορεί να αναζωογονήσει την ιταλική οικονομία με 1,1 δισ.
ευρώ.
Αν και έχουν περάσει δύο χρόνια από όταν το πλοίο και ο καπετάνιος του που αποφάσισε να το εγκαταλείψει μονομιάς, έγιναν πρωτοσέλιδα σε ολόκληρο τον κόσμο, το ναυάγιο παραμένει στο ίδιο σημείο, έξω από την Τοσκάνη.
Μέσα στον Ιούλιο όμως η τεράστια επιχείρηση για την απομάκρυνσή του, η μεγαλύτερη που έχει γίνει ποτέ, θα μπει στην τελική της φάση παρέχοντας πάνω από 1 δισ. ευρώ στην ιταλική οικονομία.
Το πλοίο θα κοστίσει στη ναυτιλιακή εταιρεία που το διατηρούσε, τη Costa Crociere, περίπου 450 εκατ. ευρώ, ενώ επιπλέον έξοδα πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν για την απομάκρυνση των περίπου 2.400 τόνων πετρελαίου που θα μπορούσαν να προκαλέσουν μια τεράστια οικολογική καταστροφή στη χώρα.
Η τελευταία φάση της επιχείρησης, η μεταφορά του πλοίου στη Γένοβα, όπου και θα αποσυρμολογηθεί, θα παρέχει εργασία για εκατοντάδες εργαζόμενους.
Το κόστος της όλης επιχείρησης ανέρχεται μέχρι στιγμής στο 1,1 δισ. δολ. ωστόσο, οι εκτιμήσεις αναφέρουν ότι το ποσό μπορεί να υπερβεί και τα 1,5 δισ. δολ
Το μεγαλύτερο από αυτό το ποσό, ένα 61% περίπου, θα δαπανηθεί σε ιταλικά αγαθά και υπηρεσίες, γεγονός που παρά τις αρνητικές εππτώσεις του ναυαγίου θα ωφελήσει την οικονομία της χώρας.
Αν και έχουν περάσει δύο χρόνια από όταν το πλοίο και ο καπετάνιος του που αποφάσισε να το εγκαταλείψει μονομιάς, έγιναν πρωτοσέλιδα σε ολόκληρο τον κόσμο, το ναυάγιο παραμένει στο ίδιο σημείο, έξω από την Τοσκάνη.
Μέσα στον Ιούλιο όμως η τεράστια επιχείρηση για την απομάκρυνσή του, η μεγαλύτερη που έχει γίνει ποτέ, θα μπει στην τελική της φάση παρέχοντας πάνω από 1 δισ. ευρώ στην ιταλική οικονομία.
Το πλοίο θα κοστίσει στη ναυτιλιακή εταιρεία που το διατηρούσε, τη Costa Crociere, περίπου 450 εκατ. ευρώ, ενώ επιπλέον έξοδα πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν για την απομάκρυνση των περίπου 2.400 τόνων πετρελαίου που θα μπορούσαν να προκαλέσουν μια τεράστια οικολογική καταστροφή στη χώρα.
Η τελευταία φάση της επιχείρησης, η μεταφορά του πλοίου στη Γένοβα, όπου και θα αποσυρμολογηθεί, θα παρέχει εργασία για εκατοντάδες εργαζόμενους.
Το κόστος της όλης επιχείρησης ανέρχεται μέχρι στιγμής στο 1,1 δισ. δολ. ωστόσο, οι εκτιμήσεις αναφέρουν ότι το ποσό μπορεί να υπερβεί και τα 1,5 δισ. δολ
Το μεγαλύτερο από αυτό το ποσό, ένα 61% περίπου, θα δαπανηθεί σε ιταλικά αγαθά και υπηρεσίες, γεγονός που παρά τις αρνητικές εππτώσεις του ναυαγίου θα ωφελήσει την οικονομία της χώρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.