Κι επίσημα πτώχευση κήρυξε η νοτιοκορεάτικη Hanjin Shipping, μια από τις δέκα μεγαλύτερες ναυτιλιακές στον κόσμο.
Όπως μεταδίδουν τα διεθνή ΜΜΕ, την Παρασκευή, νοτιοκορεάτικο δικαστήριο την κήρυξε κι επίσημα τη χρεοκοπία της, ύστερα από μήνες αβεβαιότητας. Η κατάρρευση της Hanjin σηματοδοτεί ένα πολύ μεγάλο πλήγμα για την παγκόσμια ναυτιλία.
Με απόφαση του δικαστηρίου, θα οριστεί ένας επόπτης που θα πουλήσει τα υπόλοιπα πλοία και άλλα assets που έχει ακόμη στην κατοχή της η Hanjin, για να αποπληρώσει τους πιστωτές της, τόνισε ο δικαστής του κεντρικού περιφερειακού δικαστηρίου της Σεούλ.
Το δικαστήριο έκλεισε τη διαδικασία αποκατάστασης της εταιρείας στις αρχές του μήνα, δηλώνοντας ότι η εκκαθάριση θα φέρει περισσότερη αξία στους πιστωτές, με τα μεγαλύτερα assets της να πωλούνται.
Τι πήγε στραβά; Η παγκόσμια κρίση στη ναυτιλία επηρέασε τα κέρδη των ναυτιλιακών, οδηγώντας σε υπερπροσφορά, χαμηλότερες τιμές και αυξημένα χρέη.
Επομένως το ερώτημα δεν ήταν αν κάποια μεγάλη ναυτιλιακή θα έφτανε στο σημείο να χρεοκοπήσει, αλλά μάλλον ποια θα ήταν η πρώτη. Η Hanjin αποδείχθηκε η πιο αδύναμη και με χρέη 5,4 δισ. δολαρίων (τον Αύγουστο του 2016) δυσκολευόταν να βρει χρηματοδότηση, με αποτέλεσμα να ζητήσει προστασία από τους πιστωτές.
Επομένως το ερώτημα δεν ήταν αν κάποια μεγάλη ναυτιλιακή θα έφτανε στο σημείο να χρεοκοπήσει, αλλά μάλλον ποια θα ήταν η πρώτη. Η Hanjin αποδείχθηκε η πιο αδύναμη και με χρέη 5,4 δισ. δολαρίων (τον Αύγουστο του 2016) δυσκολευόταν να βρει χρηματοδότηση, με αποτέλεσμα να ζητήσει προστασία από τους πιστωτές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.