Η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα έχει γίνει θέμα αιχμής τον τελευταίο καιρό. Η ανεργία που μαστίζει την νεολαία στην Ελλάδα και ταυτόχρονα οι ανάγκες για Έλληνες ναυτικούς έχει δημιουργήσει τις κατάλληλες, υπό προϋποθέσεις συνθήκες για να στρέψει πάλι ο Έλληνας το βλέμμα στη θάλασσα και να ανοίξουν οι επαγγελματικοί του ορίζοντες. Τα στοιχεία μιλάνε από μόνα τους.
Ο φοιτητής σε μία Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικό, στο πρώτο του μπάρκο, εκπαιδευτικό ταξίδι, 6μηνης διάρκειας που είναι υποχρεωτικό για να περάσει το έτος, παίρνει μισθό από 800 ευρώ που είναι το ελάχιστο και μπορεί να φθάσει σε ορισμένες εταιρείες και τα 1.200.
Ο πρωτόμπαρκος αξιωματικός ο junior officer, όπως αποκαλείται, έχει μισθό από 3.700 ευρώ έως 5.200 ευρώ.
Η φοίτηση στις ΑΕΝ διαρκεί 8 εξάμηνα, εκ των οποίων τα δύο είναι εκπαιδευτικά ταξίδια σε πλοία του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, συμβεβλημένα ή μη με το ΝΑΤ. Οι σπουδαστές μετά από απόφαση του πρώην ΥΝΑ, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, μπορούν να εκπαιδευτούν και σε πλοία με ξένη σημαία, υπό την προϋπόθεση γνώσης της Αγγλικής γλώσσας και ύπαρξης αξιωματικού αντίστοιχης ειδικότητας Πλοιάρχου ή Μηχανικού. Με το προηγούμενο καθεστώς πολλοί ήταν οι φοιτητές των ΑΕΝ που κινδύνευαν να χάσουν εξάμηνο γιατί δεν έβρισκαν πλοίο να κάνουν το υποχρεωτικό βάση νόμου ταξίδι τους προκειμένου να περάσουν στην επόμενη ακαδημαϊκή χρονιά.
Μετά την αποφοίτησή τους, οι σπουδαστές αποκτούν το δίπλωμα Πλοιάρχου Γ τάξης Ε.Ν. και Μηχανικού Γ τάξης Ε.Ν. αντίστοιχα.
Μετά την αποφοίτησή τους, οι σπουδαστές αποκτούν το δίπλωμα Πλοιάρχου Γ τάξης Ε.Ν. και Μηχανικού Γ τάξης Ε.Ν. αντίστοιχα.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.