1 Οκτ 2016

Πουλάνε τα containerships για παλιοσίδερα

 Από την άλλη οι End Buyers, οι οποίοι αρχικά ανταποκρίθηκαν σε αυτά τα υψηλά επίπεδα, σιγά-σιγά έχουν αρχίσει και έχουν επιφυλάξεις για την διατήρηση της αγοράς σε αυτά τα επίπεδα, δεδοµένης και της υπέρ- προσφοράς πλοίων, κυρίως σε Containers. H Ινδία, είχε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά των Panamax Containers, γεγονός που οφείλεται στην αυξητική πορεία των τιµών του εγχώριου σιδήρου που την τελευταία εβδοµάδα «κέρδισαν» σχεδόν $ 10 LDT, αλλά και την σταθεροποίηση της ρουπίας στα ικανοποιητικά επίπεδα των 66,5 προς το δολάριο. Το Μπαγκλαντές, απείχε από την αγορά την προηγούµενη εβδοµάδα γεγονός όµως που οφείλεται στο ότι αρκετά από τα διαλυτήρια δεν είχαν ακόµη τεθεί σε πλήρη λειτουργία ύστερα από τις αργίες του Eid.
Το Πακιστάν, διατηρεί στάση αναµονής και «χτυπάει» ότι περισσεύει από την Ινδία, φυσικά σε χαµηλότερες τιµές, λαµβάνοντας όµως υπόψη ότι τα Containers δεν είναι στις προτιµήσεις του λόγω του µεγαλύτερου βυθίσµατος των πλοίων αυτών. Η Κίνα, συνεχίζει να απέχει από την αγορά, καθώς µέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες. . Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 723,284 DWT περίπου, εκ των οποίων το 31% (224,458 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 1% (9,256 DWT) δεξαµενόπλοια, και το 68% (489,570 DWT) Containers. Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής: ✏ Ινδία: Από $ 285 - $ 310 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Πακιστάν: Από $ 280 - $ 305 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Μπαγκλαντές: Από $ 275 - $ 300 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Κίνα: Από $ 190 - $ 200 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
Η προηγούµενη εβδοµάδα χαρακτηρίστηκε από τις υψηλές τιµές των Cash Buyers, οι οποίοι ανέβασαν τις προσφερόµενες τιµές σε επίπεδα άνω των $ 300/Ldt, «αναγκάζοντας» µε αυτό τον τρόπο τους κατόχους Containers, των οποία η ναυλαγορά είναι σε απογοητευτικά επίπεδα, να βγάλουν πλοία στην αγορά, σε µία προσπάθεια κατοχύρωσης των υψηλά προσφερόµενων τιµών.

ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.