Ξένα funds φέρεται να έχουν έρθει σε επαφή με τον Όμιλο Τσάκου προκειμένου με την καθοδήγηση και εμπειρία των ελλήνων να επενδύσουν σε φορτηγά πλοία, τώρα που η αγορά είναι χαμηλά και τα πλοία φθηνά ώστε όταν γυρίσει ανοδική ναυλαγορά να κεφαλαιοποιήσουν τα κέρδη τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες συζητήσεις γίνονται χωρίς όμως να έχει προχωρήσει το θέμα σε τέτοιο βαθμό ώστε να είναι ανακοινώσιμο. Ο Όμιλος Τσάκου έχει δώσει δείγματα γραφής σε τέτοιου είδους συνεργασίες όπως με την Warwick Capital Partners στην Tsakos Containers Navigation που μετράει έναν χρόνο.
H Hyundai-LNG
O όμιλος Τσάκου έχει εγκαταστήσει στην Ελλάδα μία νέα εταιρεία διαχείρισης πλοίων σε συνεργασία με τον όμιλο της Hyundai. Η νέα εταιρεία είναι η Tsakos Hyundai Shipmanagement.
η οποία ανέλαβε την τεχνική διαχείριση ενός μικτού στόλου από δεξαμενόπλοια, φορτηγά και LNG. Η αρχική δύναμη του στόλου θα είναι 12 πλοία που ανήκουν στον Όμιλο Τσάκου. «Αντί να πάμε εμείς στην Κορέα φέρνουμε τους Κορεάτες στην Ελλάδα» επεσήμανε ο Νίκος Τσάκος.
Δύο από αυτά τα πλοία είναι μεταφοράς υγροποιημένου αερίου και ανήκουν ήδη στον όμιλο και ειδικότερα στην εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία Tsakos Energy Navigation (TEN), τα οποία απασχολούνται με μακροχρόνιες ναυλώσεις. Τα πλοία είναι το μεταφορικής ικανότητας 149.700 κυβικών μέτρων «Neo Energy», το οποίο ναυπηγήθηκε το 2007 και είναι ναυλωμένο σε κινεζικό όμιλο για τους επόμενους 18 μήνες ως πλωτή μονάδα αποθήκευσης LNG, και το «Maria Energy» το οποίο ναυπηγήθηκε το 2016 και ναυλώθηκε στην Cheniere Energy μέχρι τα μέσα του 2018.
Ο Νίκος Τσάκος έχει τονίσει ότι στόχος της εταιρείας του είναι να αποκτήσει συνολικά 12 LNG Carriers μέσα στα επόμενα τέσσερα ή πέντε χρόνια. Η ΤΕΝ υλοποιεί ένα επενδυτικό πρόγραμμα κατασκευής επτά ακόμη δεξαμενόπλοιων, το οποίο ολοκληρώνεται στο τέλος του 2017.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.