O εμπορικός διευθυντής της ΣΕΠ Α.Ε. Αναστάσιος Βαμβακίδης |
Το σύνθημα «sky is
the limit»- ο ουρανός είναι το όριο, εκφράζει τη στρατηγική της Cosco για το λιμάνι του Πειραιά. Στόχος είναι να βρεθεί το… «Porto Leone» στην πρώτη θέση ανάμεσα σε όλα τα εμπορικά λιμάνια
της Μεσογείου έως το 2019.
Σήμερα βρίσκεται στην τρίτη θέση και διακινεί 3,67 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια πίσω από το
λιμάνι της Αλχεθίρας που είναι το σε διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων με 4,76 εκατ. κουτιά, με δεύτερο της Βαλένθιας με 4,72 εκατ. teus.
Τα
στελέχη της ΣΕΠ-Cosco εκτιμούν ότι το 2017 η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων
αναμένεται να ξεπεράσει τα τέσσερα εκατομμύρια κουτιά στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ από τα 3,7 εκατ. που ήταν το 2016.
Ήδη ο Πειραιάς έχει πάρει
τα φορτία της νεοσυσταθείσας συμμαχίας "The Alliance", την οποία απαρτίζουν οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών, NYK
Line, MOL, "K" Line, Hapag-Lloyd, Yang Ming Line και United Arab
Shipping Company.
Το μεγάλο στοίχημα για του Κινέζους είναι η προβλήτα Ι
του ΟΛΠ που έως τώρα δεν είχε ανταγωνιστικούς ρυθμούς απέναντι στις ΙΙ και ΙΙΙ.
Όπως
αποκάλυψε ο εμπορικός διευθυντής της ΣΕΠ
Α.Ε. Αναστάσιος Βαμβακίδης στη διάρκεια του διήμερου ναυτιλιακού συνεδρίου που διοργάνωσε
το International Propeller Club, Port of Piraeus, παρουσία εκπροσώπων των
22 Propeller Clubs της Ιταλίας, ο στόχος της ΣΕΠ-Cosco είναι το λιμάνι του Πειραιά να ανέβει στη δεύτερη
θέση το 2018 και να φθάσει στην κορυφή
το 2019. Το μήνυμα των Κινέζων είναι ξεκάθαρο προς πάσα κατεύθυνση.
Εντατικοποίηση του ανταγωνισμού σε μία περίοδο κατά την οποία η παγκόσμια
οικονομική κρίση πλήττει τη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Όμως η Cosco φέρνει στον Πειραιά φορτία και μέσω
εταιρειών που συμμετε΄χουν σε άλλη «συμμαχία»
στην "Ocean Alliance", που
αποτελείται από τις China Cosco Shipping, Evergreen Line, CMA CGM και την OOCL.
Ο κινεζικός κολοσσός σχεδιάζει επίσης την ανάπτυξη του logistic center του ΟΛΠ σε έκταση 120 στρεμμάτων κίνηση η οποία θα
αναβαθμίσει σε μεγαλύτερο βαθμό
τον ρόλο του Πειραιά ως πύλη
εισόδου της Ε.Ε. μέσω της σιδηροδρομικής
σύνδεσης με τη βόρεια Ευρώπη.
Τα συγκριτικά στοιχεία που παρουσίασε ο Αναστάσιος Βαμβακίδης είναι εντυπωσιακά.
Πιο συγκεκριμένα επεσήμανε: «Ο Πειραιάς,
στο σύνολο είναι καλύτερος και φτηνότερος από τα άλλα λιμάνια. Για να πάει σε Πολωνία - Γερμανία το τρένο από τον Πειραιά
χρειάζεται τέσσερις και πέντε ημέρες αντίστοιχα . Επίσης σε διάστημα τριών και τεσσάρων ημερών
θέλει για τη Τσεχία την Αυστρία τη Σλοβακία και την Ουγγαρία, ενώ μια και δύο
ημέρες αντίστοιχα θέλει για να φτάσει
Βουλγαρία και Σερβία.
Στα σχέδια της Cosco
σημαντικό ρόλο έχουν εκτός από το
σιδηροδρομικό δίκτυο και τα πλοία τύπου
feeder. Το λιμάνι του Πειραιά θα λειτουργεί ως home port με mother ships από τα
οποία τα εμπορεύματα θα προωθούνται με πλοία feeder στα
λιμάνια του Ισραήλ, της Μαύρης Θάλασσας και της Ιταλίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.