13 Απρ 2017

ΟΛΠ: Τα σχέδια της Cosco για την αναβάθμιση των ακτοπλοϊκών υποδομών



Στο τραπέζι θα καθίσουν η διοίκηση του ΟΛΠ και οι έλληνες ακτοπλόοι  για να σχεδιάσουν την επόμενη ημέρα της μεταξύ τους συνεργασίας ώστε να βελτιωθούν οι  υποδομές του λιμανιού το οποίο εξυπηρετεί κάθε χρόνο εκατομμύρια  επιβάτες και να γίνει πιο ανταγωνιστικό και πιο σύγχρονο.

Την περασμένη Τρίτη έγινε μία πρώτη συνάντηση η οποία όμως είχε εθιμοτυπικό χαρακτήρα. Οι ανάγκες είναι άμεσες και η εξεύρεση λύσης πιεστική.
Αρχίζοντας από το πιο απλό, φαινομενικά, τα μέλη του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας ζήτησαν να κατασκευαστούν επιβατικοί σταθμοί που θα μπορούν οι ταξιδιώτες να προστατεύονται από τη ζεστή, το κρύο και τη βροχή ανάλογα την εποχή του ταξιδεύουν.
Όπως επεσήμαναν οι ακτοπλόοι στις προβλήτες που φεύγουν τα πλοία για την Κρήτη και για τις Κυκλάδες, προορισμοί που απορροφούν το μεγαλύτερο ποσοστό τουριστών, δεν υπάρχουν επιβατικοί σταθμοί. Ούτε προς τον Άγιο Νικόλαο που είναι το πλοία για τις δυτικές Κυκλάδες υπάρχουν υποδομές. Στην προβλήτα που δένουν τα πλοία για τα Δωδεκάνησα,  υπάρχει κτήριο το οποίο όμως είναι μακριά.
Επίσης ενώ ο ΟΛΠ έχει λεωφορείο για να εξυπηρετεί τους επιβάτες  από τον Σταθμό του Ηλεκτρικού προς τα Κρητικά και τα Δωδεκάνησα δεν έχει προβλέψει ανάλογη εξυπηρέτηση για τις γραμμές των δυτικών Κυκλάδων.
Οι δεξαμενές
Οι εταιρείες της επιβατηγού ναυτιλίας έθεσε στη διοίκηση του ΟΛΠ ένα ακόμη σοβαρά θέμα. Την έλλειψη κατάλληλων δεξαμενών που να μπορούν να σηκώσουν τα μεγάλα πλοία της ακτοπλοίας ώστε να γίνουν οι ετήσιες εργασίες συντήρησης και επισκευών. Η μία δεξαμενή επισκευάζεται ενώ  η Cosco  φέρνει μια μεγάλη η οποία θα είναι στο λιμάνι του Πειραιά τον προσεχή Οκτώβριο. Η έλλειψη αυτή έχει ως αποτέλεσμα οι ακτοπλοϊκές εταιρείες να στέλνουν τα μεγάλα πλοία τους για επισκευή στο εξωτερικό  ενώ  δεν το θέλουν.

Άλλα θέματα που θα μελετηθούν από την κινεζική ηγεσία του ΟΛΠ και αποτελούν προτάσεις του ΣΕΕΝ είναι η διευκόλυνση της πρόσβασης των επιβατών στα πλοία, λόγω των έργων που γίνονται εκτός του λιμανιού, η εφαρμογή του ISPS Code,   η ηλεκτροδότηση των πλοίων, και  η δυνατότητα που πρέπει να δοθεί στις εταιρείες να προμηθεύονται βαρύ πετρέλαιο από τον προβλήτα ΙΙΙ για τα πλοία τους.


ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.